Rosegal i moje pierwsze zamówienie.

Kochani dziś chciałabym Wam pokazać moje pierwsze zamówienie z sklepu Rosegal. Nie czekałam na nie długo, jedyne 2 tygodnie. Zawartość przesyłki, oprócz bransoletki zgadza się z tym co zamówiłam, miała być ze słonikiem i serduszkiem, a jest z listkami i żółwiem. Tak czy inaczej bardzo mi się podoba i od razu znalazła się na moim nadgarstku. Jeśli zaś chodzi o ciuchy to bałam się czy rozmiary będą dobre, ale okazuje się, że sukienka idealnie odszyta na mnie, bluzka również. Najczęściej wybieram rozmiar S lub M, tutaj M okazała się tym w sam raz. Osobiście jestem bardzo zadowolona z każdego produktu. 
Dla przypomnienia moje zamówienie jest TU.
Zapraszam też do przeglądnięcia kategorii : sleeveless a line dress
Sukienka TUTAJ 


Bluzka TUTAJ


Bransoletka TUTAJ



Jak Wam się podobają moje wybory? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger