Floral dresses from Dresslily.com

Dziś chciałabym Wam przedstawić ofertę z kolejnego sklepu z zagranicy, tym razem uwagę skupię na Dresslily i ich pięknych floral dresses. Zakochałam się w nich po uszy, każda jedna mi się podoba.

Today I would like to present to you an offer from another store abroad, this time I will focus on Dresslily and their beautiful floral dresses. I have fallen in love with them, each one I like.

Specjalnie dla Was wybrałam trzy, które mnie ujęły. Jedną dla mamy i dwie dla siebie. Jak myślicie zamówiłam którąś ?

Especially for you I chose the three that captured me. One for Mom and two for herself. How do you think I ordered one?


Oprócz tego sklep ma też wiele innych ciekawych rzeczy, od ubrań po akcesoria. Upatrzyłam sobie kilka sukienek czy stroi kąpielowych, więc kto wie może przy następnym zamówieniu. Tym razem dużo czasu spędziłam nad swoim zamówieniem, bo niestety ceny zwalają z nóg, a to co mi się podoba nie ma rozmiaru.  Dresslily ma jednak deal zone sale gdzie znajdziemy wiele dobra.

In addition, the store also has many other interesting things, from clothes to accessories. I looked at some dresses or bathing suits, so who knows at the next order. This time I spent a lot of time on my order, because unfortunately the prices are off the leg, and what I like is not the size. Dresslily has a deal zone where we can find a lot of good things.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger