Przegląd floral shirt z Zaful i moja wishlista.

Dzisiejszy przegląd poświęcę w całości sklepowi ZAFUL. Przeglądałam wszystkie działy i tym razem najwięcej uwagi poświęciłam na floral shirt. Poniżej na zdjęciu macie przykładowe piękne kwiatowe propozycje, sama znalazłam tam kilka bardzo ciekawych, chociażby sukienki w pierwszym rzędzie. Zależało mi jednak na czym bardziej jesiennym, więc tym razem do koszyka trafiły inne rzeczy. 
Pierwszą wybrałam narzutkę/kardigan KLIK KLIK. Spodobała mi się od pierwszej chwili, akurat na jesień będzie idealna. 

Od dawna już zamarzyły mi się piękne kolorowe pędzle. KLIK KLIK  Mam nadzieję, że teraz jeszcze łatwiej i ładniej nauczę się malować. 

Uwielbiam wygodę, dlatego jesienią i nie tylko często wskakuje w dres nawet na spacer koło domu. Wybrałam klasyczny czarny, bluza z rękawem do łokcia oraz długie spodnie. KLIK KLIK

Jak Wam się podobają moje wybory? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger