Vintage Dresses from Rosegal.

Pewnie zauważyliście, że ostatnio na blogu zawitało nieco więcej mody i kobiecości. Wszystko przez moje zamówienia z zagranicznych sklepów. Dziś chciałabym pokazać Wam sukienki VINTAGE, ze sklepu Rosegal , które zajdziecie na ich stronie HERE. Gdybym mogła kupiłabym chyba każdą, ale najbardziej spodobały mi się te poniżej. 

You have probably noticed that more and more fashions and femininity have come to the blog lately. All through my orders from foreign stores. Today I would like to show you the VINTAGE dresses from the Rosegal shop that will take you to their HERE website. If I could buy any of them, but I liked the ones below.

Pierwsza czerwona w białe grochy, krój bardzo fajny, odcięcie pod kopertowym biustem. Taka typowo vintage. CLICK 1 
Niebieska z kołnierzykiem i gołymi ramionami. Spodobało mi się bardzo wiązanie na biuście oraz dwa wzory tkanin; delikatny pastelowy błękit w połączeniu z kwiatami na takim samym tle.CLICK 
Sukienka nieco inna niż dwie wyżej, w stylu retro to jest pewne. Wzór bardzo fajny w kolorze czerwonego wina ;) CLICK 3
Ostatnia, którą chciałam Wam pokazać, to sukienka w stylu retro z wzorem indyjskim. Luźna i prosta idealna na co dzień.  CLICK 4 

Składając zamówienie musiałam bardzo się pilnować, żeby nie wybrać sukienek. Co wybrałam pokażę Wam następnym razem, póki co zapraszam do klikania. A jak Wam się podobają sukienki, które pokazałam ?

I had to take care of my order not to choose dresses. What I chose to show you next time, so long as I invite you to click. And how do you like the dresses that I showed you?

CLICK 1 , CLICK CLICK 3 , CLICK 4 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger