Nasze małe noski - KONKURS!

Każdy z nas ma nosek, jedni mały, drudzy ciut większy, ale każdy z nich jest jedyny i wyjątkowy. Malutkie noski są jednak najbardziej słodkie i to dla nich dzisiejsza niespodzianka. Dzieci musza się nauczyć same dbać o swoje noski, a do tego czasu my musimy im pomagać. Podobnie wygląda sprawa z pielęgnacją dzieci, to my rodzice dbamy by ich paznokcie były czyściutkie i ślicznie obcięte. Czym jednak to zrobić? Już teraz mam dla Was rozwiązanie tego problemu. Przeczytajcie do końca a dowiecie się więcej co zrobić by pielęgnacja maluszka była dla nas i dla nich jedynie przyjemnością. 

Po raz kolejny mam przyjemność organizować dla Was konkurs fotograficzny "Malutki nosek". Sponsorem po raz kolejny jest firma Canpol babies a nagrodą jest 



Zasady konkursu:

  1. Będzie mi miło jak polubisz mój i sponsora profil na Facebooku: Organizator: Gugusiowo oraz Sponsor nagród: Canpol babies
  2. Lubisz i udostępniasz publicznie ten post. Możesz też zaprosić znajomych, im nas więcej tym zabawa lepsza.
  3. Na blogu, na Facebooku pod postem konkursowym, w wiadomości prywatnej lub w e-mailu GUGUSIOWAKRAINA@GMAIL.COM wyślij mi zdjęcie swojego dziecka/dzieci/zdjęcie usg, które najbardziej nawiązuje do tematu "Malutki nosek". Możesz też napisać dlaczego warto dbać o małe noski. Zostaw komentarz na blogu pod tym wpisem.
  4. Przesyłając zdjęcie Uczestnik potwierdza, że jest jego autorem i wyraża zgodę na przetwarzanie go do celów konkursu.
  5. Konkurs przeprowadzony jest na blogu z możliwością udziału również na Facebooku.
  6. Czas trwania konkursu : 13.11.2015 r. do 30.11.2015 r.
  7. Wyniki konkursu będą opublikowanie jako aktualizacja tego wpisu oraz na Facebooku w ciągu 5 dni od zakończenia konkursu, czyli do 05.12.2015 r.
  8. Na dane do wysyłki czekam do 5 dni od podania wyników.
  9. Konkurs nie jest sponsorowany,  administrowany ani organizowany przez serwis Facebook. Dołączając do Konkursu, Uczestnik przekazuje dane osobowe Organizatorowi, a nie serwisowi Facebook. Serwis Facebook nie ponosi odpowiedzialności za konkurs. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z konkursem powinny być kierowane do Organizatora, a nie do serwisu Facebook.
  10. Wysyłka nagród jest wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 
Do dzieła. Już się nie mogę doczekać Waszych zdjęć.

edit

WYNIKI !!!

Kochani wszystkie nadesłane zdjęcia są cudowne. Niestety dla mnie i dla was mogłam wybrać jedynie 2 zwycięskie. Postanowiłam nagrodzić za całokształt, czyli dla tych, którzy oprócz zdjęcia postanowili wykazać się inwencją twórczą i napisać wierszyk.
Bardzo Wam wszystkim dziękuję i mam nadzieję, że zostaniecie  z nami dłużej, ponieważ przed nami nowy rok i nowy początek.

Na końcu informacja dla wygranych!!!

Nagroda 1 wędruje do Taty, który przysłał oprócz pięknego zdjęcia wierszyk równie ujmujący.

"A dlaczego warto dbać o małe noski?

Małe noski naszych dzieci,
Wtedy kiedy słonko świeci,
I gdy deszczyk z nieba pada,
Zawsze czyścić je wypada,
I dla zdrowia i radości,
Noski mają być w czystości,
Aby dziecie nie chorowało,
By kataru się nie bało,
Więc z radością nos czyścimy,
I się tego nie boimy,
Bo Nikodem zuch chłopaka,
I dla niego to nie draka,
Pięknie nosek czyścić daje,
Więc się czuje doskonale!"



Nagroda nr 2 trafia do Mamy, która w komentarzu pod postem konkursowym wstawiła zdjęcie córeczki razem z super wierszykiem.
"O mały nosek dbamy,
bo bardzo go kochamy!
Do całowania genialny,
nawet umorusany idealny!
Gdy swobodnie oddycha,
Ola radosna zawsze bywa.
Kiedy katar drapie
i przeziębienie łapie,
wtedy przybywa aspirator,
działa jak Terminator!
Woda morska do tego
i kres cierpienia noska mega!
Inhalator też pomocny,
w walce z katarem mocny!
Jeszcze maść majerankowa
i córcia jak nowa!
Znów psocić zaczyna,
swawole radosne wyczynia!
Tu nosek ubrudzi,
bardzo się utrudzi.
Potem nosek wsadzi tam,
i tak buziaka dam!"




Pani Patrycjo i Panie Pawle oczekuję na dane do wysyłki nagrody do 5 dni od dziś włącznie na adres email gugusiowakraina@gmail.com :
Imię i Nazwisko, telefon kontaktowy dla kuriera oraz adres do wysyłki. 


Pozdrawiam serdecznie. Miłego wieczoru. 

28 komentarzy:

  1. Zdjęcie wraz z komentarzem wysłałam na maila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysyłam zdjęcie na maila :) Agnieszka N. i Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam, super dziękuję. Zdjęcie umieszczone pod postem konkursowym :)

      Usuń
  3. Czywiście już wysyłam zdjęcie:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie wysłane, mały opisik też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział, wysłałam zdjęcie wczoraj na maila. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam zdjecie wyslane Patrycja Sobolewska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Malutki nosek naszego Wojtusia wysłany e-mailem:)
    Warto o niego dbać, bo on przedłuża nasze życie, zapewnia nam oddech:)

    fb jako Joanna Litwa

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłoszenie z fotoskiem przed chwilką wysłałam mailowo :)))

    Pozdrawiam serdecznie,
    Agnieszka K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie w mailu wysłane :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcie dodane pod postem na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  11. juz wysyłam zdjęcie mojego małego noska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie warunki spełnione:-) Zgłoszenie ze zdjęciem i odpowiedzą wysłane na e-mail:-) Pozdrawiam:-) Aga.W

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział:)

    Patrycja Głog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger