Lato i Jesień z maszyną...

Dziś będzie mało tekstu a dużo zdjęć. Dlaczego? Otóż postanowiłam pokazać Wam co ostatnio powstało. Dużo czasu nie miałam na szycie, w związku z tym, że maluch pełza po mieszkaniu i jak odkurzacz wszystko podnosi. Trzeba mieć oczy wokoło głowy. No ale wracając do szycia, sami zobaczcie co mam.
A ile jeszcze pomysłów w głowie to wiem chyba tylko ja. Szyję dużo, w końcu muszę ćwiczyć warsztat.
Czekam na wszelkie uwagi i te złe i te dobre. A może macie jakieś pomysły co bym mogła jeszcze stworzyć?
1. Czapki dla dzieciaczków. Dresówka ocieplona polarem Minky.




2. Sukienka dla Mamuśki. Z dresówki, marszczenie przy biuście. Idealna przy karmieniu piersią.




3. Bluza w koty, połączona z czarną jednolitą dresówką na plecach. Fajna i wygodna na co dzień. Plus bluza dla synka w Minionki. Również wygodna do przedszkola i nie tylko.



4. Spódnica w renifery uszyta z dresówki. Ciepła i wygodna - jedna z moich ulubionych.



5. Kombinezon dla Malucha z ciepłej drapanej dresówki w ulubione już wąsy.



6. Kolejne czapki. Tym razem dwustronna z jednej biała w czarne parasolki a z drugiej czarna dresówka.



Już niedługo kolejna dostawa zdjęć. Póki co niektóre rzeczy czekają na uszycie, a inne na zrobienie zdjęć. Jak Wam się podobają? Tylko proszę o szczere opinie.

2 komentarze:

  1. Jejku! Masz wykrój do takiego kombinezonu? Mam specjalnie zostawione wełniane swetry na kombinezon dla Szyma i nie mam jak się zabrać. Nawet zamek mam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, mam z Burdy ;) Tylko w niej jest bardziej letni, ale spokojnie można rękawy wydłużyć i nogawki podobnie ;) Jak mi podasz wymiary w prywatnej wiadomości to Ci mogę odrysować i przesłać listem :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger