Prezentomania

Gdzie nie spojrzę tam ozdoby świąteczne, prezenty, zabawki i zabawki i zabawki. No i jak tu iść na zakupy jak Święta wzywają już w listopadzie? Tyle czasu na oglądanie tych cudowności, które tak bardzo kuszą nas do zakupu. Można oszaleć i za dużo wydać, ale z drugiej strony dzięki temu mamy dużo czasu żeby zastanowić się co chcemy otrzymać w prezencie pod choinkę, lub co chcemy przekazać naszym najbliższym.




Kupując prezenty dla moich dzieci chciałabym żeby po pierwsze były trafione i się im podobały, a po drugie żeby były solidne i na długo wystarczyły. Wiadomo czasem w trakcie zakupów człowiek sugeruje się wyglądem, ale z reguły później sprawdzamy czy dana rzecz nadaje się dla nas czy naszego dziecka.

Sama przeglądając różne strony począwszy od allegro skończywszy na smyku szukałam idealnej zabawki dla każdego z chłopców. No cóż jest tego tak wiele, że wybrałam po kilka dla każdego. Co dostaną to się jeszcze okaże, ale być może jedną z rzeczy właśnie ze zdjęć.




  1. Wader - zamek.
  2. Wader - statek.
  3. Smily Gitara .
  4. Czuczu odkrywam koło.
  5. Czuczu pierwsze słówka.
  6. Stolik edukacyjny.
  7. Wader - tor karetka.
  8. Wader - tor z garażem.
  9. LEGO CITY.
  10. Czuczu puzzle miasteczko.
  11. Czuczu książeczka gryzmoły.
  12. Zegar puzzle
Każda z tych rzeczy wydaje się być dobrym prezentem pod choinkę. Oczywiście to tylko odnośniki, post nie jest w żaden sposób sponsorowany. A wybory takie a nie inne zostały podyktowane albo moimi własnymi opiniami o firmie, albo opiniami bliskich mi osób, ale również wyborem chociażby starszego synka.

Żeby było sprawiedliwie postanowiłam też zrobić listę prezentów dla Mamy i Taty. Linki oczywiście pod zdjęciem. A wybory podobnie jak wyżej przedyskutowane z mężem co chciałby dostać, co ja chciałabym lub co chcielibyśmy sobie sami podarować pod choinkę.





  1. Koszula nocna.
  2. Komplet bielizny TU i TU.
  3. Szkatułka na biżuterię.
  4. Lokówka do włosów Babyliss.
  5. Torebka.
  6. Portfel.
  7. Ławka do ćwiczeń.
  8. Buty do biegania.
  9. Alkohol w butelce w kształcie Hummera.
  10. Barek w kształcie globusa.

Przyznam, że chętnie przyjęłabym jeden z wybranych przeze mnie prezentów. Może Święty Mikołaj przeczyta i mi sprawi miłą niespodziankę. 

A Wy jakie macie typy swoich prezentów?? Z chęcią poczytam. Może macie jakieś fajne propozycje, o które mogłabym powiększyć tę listę? 

3 komentarze:

  1. Wow ten barek jest genialny :D
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Barek to już kiedyś sobie Mąż upatrzył :) A faktycznie cudo. Oczywiście już zaobserwowane. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ja lubię dawać biżuterię albo coś praktycznego;p
    Zapraszam Cię do rozdania na moim blogu ;)
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger