Rosegal black maxi dress.

Od niedawna dość często buszuję po sklepach internetowych zwłaszcza tych chińskich. Bardzo mnie ciekawiła jakość proponowanych przez nich produktów, a tym bardziej jak je widzę na różnych blogach. Sama postanowiłam wypróbować co nieco i nawiązałam współpracę ze sklepem ROSEGAL. Obecnie w sklepie mamy letnią wyprzedaż, a w raz z nią wiele przecen.

Jeśli jeszcze tam nie zaglądaliście, to koniecznie musicie nadrobić, ponieważ mają bardzo duży wybór ubrań dla kobiet, mężczyzn ale również akcesoriów do domu i nie tylko. W pierwszej kolejności chciałabym zwrócić waszą uwagę na moje ukochane sukienki maxi, w tym przypadku czarne, które na stronie kryją się pod kategorią black maxi dress. Znalazłam kilka, które przypadły mi do gustu. chociażby ze zdjęcia poniżej w czarno-białe pasy.


W drugiej kolejności bardzo mi się spodobały sukienki z wzorem kwiatowym i nie tylko, jestem w nich zakochana. Najbardziej podobają mi się te VINTAGE, wszystkie znaleźć możemy w kategorii flare dress.

Przejdźmy do moich wyborów, a jak na mnie przystało nie było łatwo. Jednak z góry postanowiłam, że będą to max 3 rzeczy, w tym bluzka, sukienka i jakaś ozdoba.
Bardzo duży wybór bluzek, koszul i koszulek sprawił, że postanowiłam się skupić tylko na tych z "printem". Wybór padł na bluzkę z nadrukiem z kolorowymi ptakami. Bluzka zapowiada się ciekawie, lekko luźna a takie ostatnio wolę, będzie się nadawała na różne okazje.

 KLIK
Drugą pokażę wam sukienkę, również z nadrukiem w drobne motylki. Od dawna taki wzór mi się podobał, dlatego wiedziałam że będzie moja. Mam tylko nadzieję, że trafiłam z rozmiarem i nie będzie zła. 


Ostatnią rzeczą jest bransoletka typu charms. Wybrałam wzór ze słonikiem, który kojarzy mi się ze szczęściem, więc może i ona mi go troszkę dorzuci. 

To tyle jeśli chozi o moje zamówienie, jak wam się podoba? 
Pamiętajcie, że w sklepie jest teraz promocja na sukienki i topy oraz letnia przecena, gdzie znajdziemy wiele inspiracji. A na końcu jest kod rabatowy.

SALE

You want some new clothes, why not taking a look over here?
Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!
Time for a new outfit!
Surprise code: RGEN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger