Nowości w kosmetyczce

Ostatnio wiele się wydarzyło w mojej kosmetyczce. Kto mnie zna, wie że do pełnego makijażu z bazą, podkładem itp itd jest mi daleko. Wolę delikatny makijaż typowo dzienny, nad którym nie muszę kombinować i się męczyć. Dlatego od zawsze moja podstawa to krem BB, puder w kulkach, jakiś błyszczyk i tusz do rzęs. No ale matka wzięła się za siebie i zaczęłam próbować inne kosmetyki, które dla mnie są niczym innym jak nowością. Co z tego wychodzi trudno powiedzieć, póki co uwag, że krzywo się umalowałam nie słyszę więc nie jest źle.
Dziś jedynie Wam pokażę co też w ostatnich miesiącach zakupiłam czy też dostałam. Zacznę od paczki, która przyszła jako ostatnia, tj. z Douglasa. 
  • Pędzle do makijażu,
  • Pędzel do podkładu,
  • Paletka cieni do powiek,




W maju w Biedronce zakupiłam  Wielokolorowy puder korygująco-upiększający Secret Garden z limitowanej edycji od BELL. Pierwsze wrażenie genialne, puder bardzo fajnie się rozprowadza, a skóra ma ładny jednolity kolor. 
Jak wiecie w Rossmann dość często są ostatnio promocje na kosmetyki, ja skorzystałam z tej -55% przy zakupie 3 szt. Wybrałam wtedy 3 produkty, ale jak się okazało zamawiając przez Internet jednej nie było (Pomadka BELL Hypoalergenic - matowa), przez co otrzymałam tylko:
  • Paleta korektorów Lovely,
  • Tusz do rzęs Lovely Wild Cat Eye.

Kilka dni później zakupiłam jeszcze dwa do paznokci i do ust, żeby był komplet.
  • Eveline Cosmetics Vinyl Gel 2 in1 - kolor 204 
  • Hypoalergiczna matowa pomadka w płynie - kolor 03

Macie któryś z tych produktów? Jak się u Was sprawdziły, ja niektóre dopiero zacznę testować, więc na recenzję będzie trzeba poczekać. 
Jak mam być szczera, to tylko jeden z tych moich "nowości" nie spełnił w ogóle moich oczekiwań. 
Ciekawa jestem czy zgadniecie który? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger