Litozin ACTIV - stawy i mięśnie pod ochroną.

Nie tak dawno temu w ramach kampanii na Streetcom otrzymałam możliwość testowania tabletek LITOZIN ACTIV na mięśnie i stawy. Początkowo miałam wahania, czy to aby na pewno dobry pomysł brać taki suplement, ale później dotarło do mnie, że moje stawy faktycznie ostatnio dały o sobie znać, a mięśnie no cóż... Nie będę nawet wspominać. Przez ostatnie lata miałam na prawdę sporo wysiłku, wiecznie zabiegana i normalnie "przeciążona". Dlatego też postanowiłam więc wziąć udział.
W paczce ambasadorskiej znalazły się:
  • ulotki,
  • 3 miesięczna kuracja LITOZIN ACTIV, 
LITOZIN ACTIV to unikalny suplement diety opracowany specjalnie dla aktywnych fizycznie (niezależnie od intensywności czy częstotliwości wysiłku). Dzięki połączeniu w jednej tabletce składników ważnych dla zdrowia stawów i mięśni wraz z Rosenoidem - kompleksem składników bioaktywnych wyizolowanych z dzikiej róży i witaminy C - LITOZIN Activ jest wygodnym uzupełnieniem codziennych ćwiczeń. 




Działanie LITOZIN ACTIV
  • Regeneruje - zawarta w LITOZIN wit. C wspomaga prawidłową produkcję kolagenu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania chrząstki i sprzyja regeneracji chrząstki stawowej, której struktury mogą się zużywać w  procesie ich fizjologicznego wykorzystywania. 
  • Chroni - wit. C pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym, chroniąc przed uszkodzeniem DNA, białka i lipidy w tkankach.
  • Wspomaga elastyczność - dzika róża pomaga utrzymać zdrowie i elastyczne stawy.
  • Wspiera mięśnie - magnez wspiera prawidłową pracę mięśni.
  • Zmniejsza zmęczenie - magnez i witamina C przyczyniają się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia. 
  • Wspomaga prawidłowy metabolizm energetyczny - przyczynia się do tego tiamina, witamina C i magnez.

Kształt tabletek ma ułatwiac połykanie, no ale jak to w życiu bywa nie zawsze jest tak jak piszą. Jak dla mnie tabletki ok, wcale nie są za duże ani za małe, ot takie sobie. Za to jestem pewna, że dla męża mego byłyby stanowczo za duże.


Na efekty będzie trzeba poczekać aż skończę kurację, ale już teraz widzę lekką poprawę chociażby w tym, że biodro mniej boli.
#litozinactiv #litozin #sprawnestawy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger