Weekend we dwoje wielkim mieście czy wczasy rodzinne?

Moje życie pełne zawirowań sprawiło, że umiem doceniać to co mam. Tak na prawdę nigdy nie miałam wygórowanych marzeń, najważniejsze dla mnie było mieć rodzinę i być po prostu szczęśliwą. To już mam, codziennie widząc uśmiechy na twarzach moich trzech mężczyzn, a także słysząc "kocham cię mamo" czy też "kocham cię żono". Reszta marzeń to nic innego jak zwiedzać świat. Zanim wzięliśmy ślub zaliczyliśmy jedną wycieczkę do Afryki, Tunezja 9 lat temu to było wielkie WOW, dziś dla wielu z nas normalna sprawa. Wtedy też mieliśmy ogromną ochotę podróżować, najpierw sami, później z dziećmi. Marzyła nam się Grecja, Włochy, Francja, najlepiej wycieczka objazdowa, zamki i piękne widoki.  Po drodze od ślubu do dziś zdarzyło się tak wiele, że nasze marzenia o podróżowaniu nieco się zweryfikowały. Wystarczały nam krótkie wycieczki poza miasto, czy naszą małą wieś. Bywało, że z tęsknotą w oku zerkałam na zdjęcia z naszych wakacji w Tunezji, żeby za chwilę z uśmiechem patrzeć na rosnące obok dzieci. Na nic nie jest za późno, niektóre rzeczy trzeba po prostu przełożyć, aby kiedyś z jeszcze większą ochotą przeżyć.

źródło : https://www.itaka.pl/wycieczki/francja/paryz-i-zamki-nad-loara,XFRPALO.html

Tegoroczny urlop stał pod znakiem zapytania niemal do końca sierpnia, aż ostatecznie podjęliśmy decyzję, że teraz rezygnujemy, aby za rok zaszaleć wakacyjnie. Wybraliśmy się więc na kilka wycieczek, o których Wam pisałam, albo jeszcze będę pisać. Postanowiłam jednak z czystym sumieniem przeglądnąć oferty różnych biur turystycznych, ale ze względu na wcześniejszą wycieczkę do Afryki, główną uwagę skierowałam na biuro podróży ITAKA. Nawet nie wiedziałam, że na chwilę obecną mają taki duży wybór różnorodnych ofert, od wycieczek, City Breaków po wczasy w najdalsze zakątki świata. Wiadomo, część z nich jest kompletnie poza zasięgiem finansowym, ale na część chociażby z "last minute" moglibyśmy sobie pozwolić. 

Wybór odpowiedniej oferty jest u mnie na tyle trudny, że marzy mi się wyjazd we dwoje. Taka randka z Mężem, chociażby zwiedzając Paryż i zamki nad Loarą. Moje marzenie jeszcze z czasów liceum, kiedy to uczyłam się języka francuskiego i po prostu zakochałam się w tym kraju. Takie romantyczne zwiedzanie zamków, rejs czy kolacja, kto by nie chciał zwłaszcza w tak urokliwym miejscu?.


 źródło zdjęć: https://www.itaka.pl/wycieczki/francja/paryz-i-zamki-nad-loara,XFRPALO.html

Z drugiej jednak strony dzieci. Wiem, że bez nich nie mogłabym spędzić więcej jak dwa dni poza domem, a na taką wycieczkę autokarem są jeszcze za mali. Wyjście pozostaje jedno, zabrać ich ze sobą, ale co dalej? No i tutaj z wielkim zaskoczeniem ale bardo pozytywnym dowiedziałam się, że Itaka ma swój Klubu Przyjaciół Itaki, który oferuje nam spędzenie wakacji z dziećmi w sposób wyjątkowo atrakcyjny. Polskie animacje i dokonała zabawa ze Scooby-doo aktualne są od 15 czerwca do 15 września. Wyjątkowe wakacje z dziećmi najwyraźniej są możliwe, a do tego rodzice mogą mieć też czas dla siebie.


Do wyboru mamy wczasy lub wycieczki. Samo znalezienie idealnej oferty na wakacje z dzieckiem w Klubie Przyjaciół Itaki, jest łatwe dzięki temu, że hotele są starannie wyselekcjonowane pod wieloma względami:
  • mnóstwo atrakcji dla dzieci: baseny, zjeżdżalnie, place zabaw
  • duże pokoje rodzinne, także dwupomieszczeniowe i z aneksem kuchennym
  • bogata opcja all inclusive, a także specjalne menu dla dzieci
  • w wybranych hotelach świadczenia dla dzieci gratis.
Sami zobaczcie jak pięknie jest w Grecji, w Hotelu Petra Mare
(źródło zdjęć: https://www.itaka.pl/Hotel Petra Mare.)




Powiem szczerze, że mam ogromny dylemat jeśli chodzi o wybór oferty. Wyjechać tylko z mężem i pozwolić żeby dzieci szalały w towarzystwie dziadków, czy też zabrać ich ze sobą żeby szalały w towarzystwie Scooby-Doo. Znając mnie wygra opcja druga, czyli wakacje z dziećmi.

No dobra trochę sobie pomarzyłam, a teraz zabieram się do pracy żeby marzenie stało się realne. Trzymajcie kciuki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger