SAAL-DIGITAL fotozeszyt - nowa wersja fotoksiążki.

Po raz kolejny miałam ogromną przyjemność skorzystać z oferty Saal Digital Polska. Moje pierwsze dwa zamówienia to fotoksiążka - TU oraz fotoobraz - TU, tym razem postawiłam na fotozeszyt. Innowacyjne rozwiązanie dla osób lubiących zdjęcia w formie drukowanej, ale nie koniecznie rzucone luzem. Dla mnie zdjęcia są wyrazem naszego życia, lubię na każdej imprezie, wycieczce czy nawet na co dzień robić ich wiele, żeby później móc je przeglądać. To takie zachowanie na dłużej naszych wspomnień.


W dzisiejszych czasach nie jest trudne wywołanie zdjęć, możemy je mieć niemal natychmiast. Co jednak kiedy zależy nam na czymś bardziej wyjątkowym i jedynym w swoim rodzaju? Z pomocą przychodzi nam Saal Digital Polska. W ich ofercie mamy na prawdę spory wybór, od produktów po formaty i rodzaje powierzchni, dodatkowo samo stworzenie takiego fotoproduktu jest bardzo intuicyjne. Wystarczy zainstalować aplikację, która krok po kroku przeprowadzi nas przez zamówienie produktu. 
Fotozeszyt - jedyny w swoim rodzaju

Strony fotozeszytu łączone są z matową folią ochronną przez spiralowe łączenie wysokiej jakości. Dzięki temu rozwiązaniu, możliwe jest płaskie otwieranie stron. Jeśli chcecie, możecie obracać strony całkowicie.
W pierwszej chwili wystarczyłam się cen, ale ponieważ nie jest to pierwsze zamówienie w tej firmie, spodziewałam się, że cena będzie adekwatna do jakości. Okładka to przeźroczysta matowa folia, dość stabilna i wytrzymała. Strony połączone są spiralą, równie stabilną co okładka. Sama jakość produktu jest genialna. Kolory są bardzo wyraźne i nie mają widocznych pikseli.





Szczególna wartość. Każda strona składa się ze stabilnego papieru premium. Dzięki 6-kolorowemu drukowi, kolory są niezwykle ostre. Fotozeszyt dostępny jest w wielu różnych formatach. Możecie odkryć je już teraz, aby się przekonać, jak bardzo są praktyczne! Wszystkie fotozeszyty nie zawierają naszego logo ani kodu kreskowego.



Pewnie teraz zastanawiacie się dlaczego na moim fotozeszycie jest logo Saal Digital, skoro ich produkty go nie zawierają? A to bardzo proste, sama je dodałam w trakcie tworzenia fotozeszytu. Uznałam, że będzie to dobrze wyglądało i tak faktycznie jest.



Jestem stałą wielbicielką Saal Digital Polska i z czystą przyjemnością polecam ich produkty, w tym właśnie fotozeszyt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger