ZAFUL - najbardziej udane zakupy

Wielkimi krokami zbliża się zima, a jesień już na dobre zagościła w naszych stronach, dlatego szykuję moją szafę na ten właśnie czas, chociażby przeglądając women\'s long sleeve cardigan.
To moje pierwsze zamówienie z ZAFUL, ale czwarte z Chin i powiem Wam szczerze, że jestem z niego najbardziej zadowolona. Wybrane rzeczy w ciemno, na szybko nie wiedząc do końca czego chcę, a jednak udało się wybrać idealnie, zarówno jakościowo jak i cenowo. Tym razem postawiłam na swoje potrzeby, dlatego też wybrałam pędzle do makijażu, długi kardigan, dres do ćwiczeń oraz kolczyki.
Zacznę od kolczyków, tych niestety na razie nie ubiorę ponieważ nie mam dziurek, a raczej te co mam już nie istnieją. Póki co zostawię je w mojej szkatułce, ale jak tylko przekuję uszy to na pewno będę je nosić bo są bardzo ładne i lekkie. Znajdziecie je tu KLIK/CLICK




Zanim przejdę do ubrań są jeszcze pędzle w cudownych kolorach, fioletowo niebieskie ombre. Od dawna już mi się podobały i mając je u siebie jestem bardzo zadowolona. Jak na moje amatorskie potrzeby makijażu są wystarczające. Wydają się być nawet dobre jakościowo, ale ekspertką nie jestem. Znajdziecie je tu KLIK/CLICK






Szukając ubrań chciałam coś przydatnego, w czym będę mogła biegać po domu czy na spacerze z dziećmi. Dlatego zdecydowałam się na czarny dres, który jest idealny na co dzień. Spodnie luźniejsze, bluzka z rękawem do łokcia, z tkaniny delikatnej w dotyku, która pod światło wydaje się być przezroczysta. Lubię właśnie takie rozwiązanie, nie dość że wygodnie to jeszcze fajnie wygląda. Wybrałam rozmiar L, chociaż normalnie noszę M lub S, sugerowałam się jednak wymiarami podanymi w tabelce na stronie produktu i szczerze mówiąc mogłam spokojnie brać M. Spodnie są nieco luźne i za długie, ale to nie kłopot, w końcu wygoda przede wszystkim.
 Znajdziecie go tu KLIK/CLICK



Ostatnia rzecz i zarazem najlepsza, to kardigan. Piękne niebiesko-białe wzory, dodatkowo dodają mu uroku. Sam kardigan jest bardzo przyjemny w dotyku, rozmiar uniwersalny sprawia, że pasuje na mnie idealny. Niestety dla większej osoby może być za ciasny w rękawach. Takiej właśnie rzeczy na jesień szukałam, luźnej ale wyglądającej na idealnie dopasowaną. Mogę go ubrać zarówno do jeansów, jak i do spódnicy czy leginsów. Jest ciepły co dla mnie jest dużym atutem. Śmiało mogę go Wam polecić, zwłaszcza jeśli lubicie się ogrzewać swetrami.
 Znajdziecie go tu KLIK/CLICK





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger