Nicole 143 - czy pobudza zmysły?

Wrzesień był dla nas pełen recenzji. Borysek testował karuzelę od Blogosfery Canpol Babies. Ja natomiast otrzymałam kolejne perfumy NICOLE dzięki uprzejmości portalu Trusted Cosmetics. Poprzednią recenzję znajdziecie TU.


Tym razem trafiły do mnie perfumy z serii zmysłowych. 



"Kuszące i zmysłowe zapachy otaczają kwiatową wonią jaśminu i róży, drzewa sandałowca, animalną nutą piżma i cybetu. Tworzą jedyny w swoim rodzaju zapach namiętny i tajemniczy. Chętnie używane jesienią i w zimie mają nas rozgrzać i utulić.

Ambra nadaje perfumom ciepły i zmysłowy aromat, zapachy, w których jest wykorzystywana długo się utrzymują i pachną intensywnie. Drzewo sandałowe jest wykorzystywane niemal w każdym zapachu. Ale w tych zmysłowych zostaje użyta większą ilość ekstraktu. Ma słodka, żywiczną lekko piżmową nutę. Kolejny popularny składnik zapachów zmysłowych to kadzidło. W jego skład wchodzą aromatyczne żywice, pozyskiwane z niektórych gatunków kadzidłowca. Także, kardanom – roślina o małych ziarenkach, nadaje perfumom zmysłowe nuty owocowo-korzenne. 


Aromat mirry ma balsamiczny charakter, przypomina zapach leśnego podszycia. Tuberoza – roślina o wąskich liściach i białych kwiatach, które pachną mocno, ciężko i zmysłowo. Wanilia wprowadza odurzającą nutę ciepła i słodyczy."
Żródło : http://www.nicole-cosmetics.com/zmyslowe_perfumy.html

Mogłam sama wybrać interesujący mnie zapach. Jako że klasycznie nie znam odpowiedników perfum NICOLE wybrałam losowo numer 143 dla kobiet.
Wybrany zapach to odpowiednik Jimmy Choo a w ich skład wchodzą:

  • mandarynka,
  • orchidea,
  • paczula,
  • gruszka,
  • karmel,
  • nuty zieleni.

Jestem mile zaskoczona zapachem. W moim guście bardziej mieszczą się zapachy świeże, do zmysłowych nigdy nie mogłam się przekonać. Do teraz. Nie dość, że pobudza zmysły, to jeszcze nie robi tego w zbyt intensywny sposób.




Na wieczorne wyjście do kina, restauracji, na randkę we dwoje lub spotkanie z przyjaciółkami jest idealny. Zapach długo utrzymuje się na skórze lub ubraniu. Nie jest męczący, a delikatnie intensywny. Wyjątkowo mi pasuje.

Opakowanie w jakim otrzymałam perfumę to 30ml wyglądająca na zmrożoną mała buteleczka. Klasyczna i zgrabna, w sam raz do torebki zarówno małej na eleganckie wyjście, ale także do większej na wyjście do miasta. Nadaje się do użycia w każdym momencie. 



Cena perfumy nie jest przerażająca, na pewno każda z nas znajdzie dla siebie odpowiedni rozmiar buteleczki. Więcej znajdziecie w sklepie NICOLE.



Jeśli jeszcze nie trafiliście na stronę Trusted Cosmetics to zapraszam już teraz. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger