Mariza - puder w kulkach.

Od kiedy nawiązałam "współpracę" z portalem Trusted Cosmetics jestem mega szczęśliwa. Mam możliwość testować kosmetyki, na które być może bym się nie zdecydowała.  Ostatnio nie wierzyłam, że się uda a jednak. Otrzymałam do testów puder w kulkach MARIZA - brązujący. Nigdy takiego nie używałam. W ogóle pudry dla mnie to zawsze była "czarna magia". Nie bardzo wiedziałam co i jak mam wybierać. Powoli jednak zaczynam ogarniać świat kosmetyków kolorowych. 




Mariza proponuje nam trzy odcienie pudru w kulkach. Sami zobaczcie.

źródło: http://www.mariza.com.pl/

Wygodne opakowanie mieści się do torebki, mając je przy sobie wraz z pędzelkiem można szybko poprawić makijaż. Na dłoni kolor jest dość mocny, na twarzy po równym rozprowadzeniu nie wygląda tak intensywnie. Ale uwaga, jak to z pudrami bywa, można przesadzić. Na szczęście, wystarczy nabrać odrobinę na pędzelek i delikatnie nanosić na skórę, a nawet niedoświadczona w malowaniu "Ja" sobie poradziłam i nie wyglądało to źle. 



Puder nadaje skórze delikatną opaleniznę, więc jeśli w tym roku wakacje były dla nas oszczędne w słońcu warto zainwestować i zakupić puder brązujący. Jeśli natomiast nasza cera jest wyjątkowo brązowa można wybrać inny odcień odpowiedni dla nas.
Jestem zadowolona z produktu, ponieważ po kilku dniach stosowania nie zauważyłam żadnego uczulenia czy podrażnienia. Co jest dla mnie ważne, ponieważ często kosmetyki kolorowe mnie uczulają. 
Trwałość pudru w kulkach? No cóż jak dla mnie dobra, wytrzymują cały dzień, chyba że mam dużo zajęć wtedy przy ewentualnym wieczornym wyjściu trzeba powtórzyć nakładanie lub po prostu nałożyć jeszcze raz.




W sklepie MARIZA kosztuje nie wiele jak za taką jakość - 21 zł. aktualnie w promocji. Zerknijcie do sklepu http://sklep.mariza-kosmetyki.com.pl/ , gdzie jest wiele innych wartych uwagi kosmetyków.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger