Nicole Cosmetics 002

Nie tak dawno dostałam do testów perfumy  firmy Nicole dzięki uprzejmości portalu Trusted Cosmetics. Od niedawna dzięki testom dla portalu jestem wśród TrustedBlogerek. Póki co mam jedną gwiazdkę ale wszystko dopiero przede mną.

Otrzymałam możliwość wybrania zapachu, który najbardziej mi się podoba z pośród wszystkich dostępnych na stronie NICOLE a jest ich na prawdę ogrom. A ponieważ jestem wybredna jeśli chodzi o perfumy czy wody toaletowe, starałam się wybrać z zapachów świeżych, które charakteryzują się tym, że świeżość zawdzięczają składnikom pochodzącym z owoców cytrusowych i drzew. 



Wybór padł na zapach Nicole 002: piwonia, kawa, drzewo sandałowe, kolendra, piżmo. Odpowiednik tego zapachu to: CACHAREL/NOA
Nie wiem jak pachnie oryginał, ale 002 podoba mi się bardzo. Najbardziej spodobała mi się obecność kawy, którą uwielbiam. Zapach już od pierwszego psiknięcia jest świeży, a zarazem intensywny.  
Od razu wyczuwa się piwonię i delikatną kawę, do tego piżmo. Na końcu wyczułam kolendrę. 
Przyznam, że jestem zadowolona. Synek też nie narzeka. Przy innych perfumach nie chciał jeść z piersi, tutaj problemu nie mam. Zapach w ogóle mu nie przeszkadza. 



Otrzymałam buteleczkę 30 ml, z atomizerem, z którego już za jednym psiknięciem wydobywa się idealna ilość perfumy aby utrzymywała się na ciele dość długo.  A jeszcze po kilku dobrych godzinach , nawet na następny dzień czuć zapach na ubraniach. 
Kolejny plus to buteleczka w sam raz do małej zgrabnej torebeczki. 

Z chęcią przygarnęłabym jeszcze nie jeden zapach od NICOLE Cosmetics. Tym razem dla Męża.

Jeśli masz ochotę na zakup jednych z perfum NICOLE wystarczy wejść na stronę ich sklepu TU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger