KONKURS!!! Moje postanowienie noworoczne.

Sama takich postanowień co roku mam wiele, w tym ćwiczenia, dieta, mniej nerwów i więcej miłości. Co z tego wychodzi... Pewnie jak u wielu nici, no może poza tą miłością.



Im bliżej końca roku tym więcej człowiek chce zmienić w swoim życiu, ale po co? Przecież wystarczy czerpać z niego to co najpiękniejsze i od razu jest łatwiej. Sama często się denerwuję, a jeszcze częściej wkurzam na siebie, że tych nerwów nie umiem utrzymać na wodzy. No i później okazuje się, że postanowienie noworoczne wkracza w ruch... Mniej nerwów, więcej zdrowej żywności i w ogóle spełnianie swoim małych marzeń, bo te duże już spełnione. 

Kiedy mija pierwszy stycznia WIELKIE buuuum zderzam się z rzeczywistością, nie ma diety, nie ma sportu i nie ma spokoju... Dlaczego? Ano to jest akurat proste, bo nie mam na tyle silnej woli by się za to wszystko zabrać. Dlatego w tym roku postanowiłam jedno, albo kilka rzeczy ale bardzo się ze sobą łączą. Być po prostu szczęśliwą, w domu z mężem i dziećmi. Spełniać ich marzenia dzięki czemu spełnią się też moje.

Dziś kiedy mój syn kończy trzy lata (woooow kiedy to zleciało?), chcę spełnić jedno z waszych marzeń, o którym jeszcze nie wiecie :D

Mianowicie mam do rozdania jedną matę edukacyjną od firmy Canpol Babies, w związku z moim udziałem w ich Blogosferze. Mata jest genialna, sami ją testowaliśmy kiedy Borecki był malutki, sprawdziła się u nas rewelacyjnie. Młody zadowolony kiedy z niej korzystał, ja miałam pewność, że dziecku nic nie grozi i że dobrze spędza czas. Więcej z naszego testowania przeczytacie TUTAJ.

Przejdźmy jednak do szczegółów konkursu.



REGULAMIN KONKURSU:

Konkurs trwa od 12.01.2018 r. do 22.01.2018 r. do godz. 23:59

1. Będzie mi miło jak polubisz mój i sponsora profil na Facebooku:
Organizator: Gugusiowo
Fundator nagród: Canpol babies

2. Będzie mi miło jeśli polubisz i  udostępnisz publicznie plakat konkursowy. Możesz też zaprosić znajomych.

3. Pod zdjęciem konkursowym na Facebook, w wiadomości prywatnej lub w e-mailu GUGUSIOWAKRAINA@GMAIL.COM wyślij mi odpowiedź w postaci zdjęcia, filmu, opisu itp. forma dowolna, które najbardziej nawiązuje do tematu konkursu:

"MOJE POSTANOWIENIE NOWOROCZNE"
Zaskocz nas swoim pomysłem.
4. Przesyłając zdjęcie Uczestnik potwierdza, że jest jego autorem i wyraża zgodę na przetwarzanie go do celów konkursu.
5. Wyniki konkursu będą opublikowane jako aktualizacja tego wpisu najpóźniej w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu. Decyzję podejmę wraz z mężem i synkiem. 
6. Na dane czekam do 5 dni od podania wyników.
7. Konkurs nie jest sponsorowany, administrowany ani organizowany przez serwis Facebook. Dołączając do Konkursu, Uczestnik przekazuje dane osobowe Organizatorowi, a nie serwisowi Facebook. Serwis Facebook nie ponosi odpowiedzialności za konkurs. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane do Organizatora, a nie do serwisu Facebook.
8. Wysyłka nagród jest wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.


Miłej zabawy!!!



UWAGA WYNIKI !!!


Miałam na prawdę twardy orzech do zgryzienia... Wszystkie prace cudowne, ściskające za serce... Wiadomo jednak decyzję musiałam podjąć, dlaczego taka a nie inna? Po prostu tak mi podpowiedziało przeczucie.

Dlatego nie przedłużając GRATULACJE dla:


Na Twoje dane czekam 5 dni, później wybieram kolejną osobę. Jeszcze raz gratuluję każdej osobie, która zgłosiła się do konkursu. Mogę Wam obiecać, że postaram się zorganizować jeszcze nie jeden :) Zapraszam was do aktywności zarówno tu na blogu, jak i na facebooku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger