Hit i kit z Zaful

Tak dokładnie, pierwszy raz jestem bardziej zrażona niż zadowolona z zakupów w Zaful. Chciałam wybrać sukienki, które zapowiadają się na pierwszy rzut fajnie, elegancko i jednocześnie dając swobodę. Do tego zdecydowałam się na nietypowe koce, których ostatnio dużo na wielu blogach. Czy było warto przekonacie się za chwilę.

Zacznę od akcesoriów, bo to jest mój HIT tych zakupów. Wybrałam stojak na telefon z wyginanymi nóżkami. Rewelacja, oczywiście długo to moje nie było, dzieci dorwały żeby przetestować wytrwałość produktu. Póki co daje radę, a sam stojak jest zgrabny i wygodny w użyciu. Przydatny gadżet chociażby jak coś gotuję, mogę wtedy sobie włączyć przepis albo muzykę i korzystać w wygodny sposób.

Kolejne rzeczy to koce a`la ogon syreny. Bardzo fajna rzecz zwłaszcza przy dużych mrozach za oknem, ale tych jakoś tak nie wiele w tym roku. W każdym razie wzięłam dwa, jeden większy (fioletowy) i jeden mniejszy (niebieski). Ten dziecięcy przekażę bratanicy przy okazji jej urodzin, obstawiam, że będzie zadowolona, tym bardziej że podobał się jej mój koc. Sama z niego jakoś nie korzystam, ale to przez to, że nie mam czasu na wylegiwanie w łóżku. A jak wam się widzi tego typu koc?
CLICK CLICK - NIEBIESKI

CLICK CLICK - FIOLETOWY

W całym tym typowo kobiecym zamówieniu znalazłam miejsce na koszulkę dla męża, żeby nie było, że ja zła żona jestem ;) Czy mu się podoba? Na pewno, tym bardziej, ze to jego styl. Koszulka z kiepskiego materiału, bardzo sztucznego, ale da się przeżyć i od czasu do czasu nada się na wyjście.

No i w końcu czas na moje sukienki, tak liczyłam na ich fajną jakość. Mam nadzieję, że się do nich przekonam. Pierwsza w paski, ma fikuśne i modne ostatnio rękawy z falbankami. Odcinana w pasie z delikatnego materiału, jest dość wygodna.

Druga to niestety ten mój KIT, no nie mogę się do niej przyzwyczaić. Na pierwszy rzut pomyślałam "matko jaki worek", no a po ubraniu wcale nie było lepiej. Kurcze no pierwsze wrażenie mega żałosne. Liczę tylko, że czas leczy rany i uda mi się znaleźć rozwiązanie z tej sytuacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger