Męskie zamówienie z Rosegal.

Zamawiając jeszcze przed świętami rzeczy z Rosegal postawiłam na typowo męskie zamówienie, o czym wam pisałam wcześniej. Mąż wybrał dla siebie dwie koszulki szybkoschnące, sama jestem ich ciekawa w użyciu, bo wizualnie nawet nawet, bluzkę i pasek do spodni. Pozostałe drobiazgi dobraliśmy wspólnie, przydadzą się nam obojgu. Teraz możecie znaleźć jeszcze więcej ciekawych ofert przy okazji rosegal valentines gifts.
Rozmiary każdej z rzeczy braliśmy według tabelek podanych na stronie produktu, czy pasują? Oczywiście, udało się idealnie dopasować rozmiar. 

Pierwsza jest bluza z kapturem i guzikami przy szyi. Ciepła i bardzo wygodna, mąż zadowolony i ja też. Mam nadzieję, że długo będzie się z niej cieszył. 




W zamówieniu znalazła się też świetna koszulka z długim rękawem 3D z wzorem Batmana. Mam teraz swojego prywatnego superbohatera. Czy koszulka spełni swoje szybkoschnące właściwości okaże się w trakcie noszenia. Tymczasem mąż testuje jej jakość i nie narzeka. 



Drugą koszulką z właściwościami szybkoschnącymi jest SuperMan, jeszcze ładniejsza. Co do rozmiaru, cóż wybraliśmy jak zawsze L, tym razem okazała się mniejsza niż Batman. 



Ponieważ mój ślubny uważa, że pasków nigdy u mężczyzny za wiele, postanowił wybrać kolejny. Tym razem postawił na nietypowy wzór, mianowicie szkieletową rękę.



Dopierając do paczki, zdecydowałam się na zestaw 25 śrubokręcików, takich idealnie pasujących do torebki. Małe zgrabne opakowanie wyglądające jak portfel.




Ostatnia w paczce znalazła się mini latarka, idealnie pasująca do torebki. Niestety mój telefon zawsze zawodzi gdy potrzebuję latarki, więc ta będzie zawsze pod ręką. Choć przyznam, że dzieci jak ją zobaczyły od razu na chwilę mi ją zawinęły.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger