Wishlist from Dresslily- wygoda przede wszystkim.

Tym razem przeglądając ofertę dresslily postawiłam na wygodę zarówno swoją, jak i moich dzieci. Postawiłam na bluzy i dres dla siebie. Mam nadzieję, ze wam też się spodoba. W planach miałam bardziej gadżety i akcesoria ale jednak bluzy zwyciężyły.
Na stronie możecie znaleźć wiele ciekawych inspiracji i promocji, warto choć na chwilę zatrzymać się w sklepie Dresslily.

Dla dzieci wybrałam czarne bluzy rozpinane w stylu dinozaura. Zakładam,  że będą zadowoleni, starszemu kiedyś podobną uszyłam i był szczęśliwy, więc tym razem liczę na podobny entuzjazm.
CLICK CLICK

Kolejny wybór padł na dres z emotkami na bluzie. Mam nadzieję, że wybrany rozmiar będzie na mnie pasował i nie będę w nim wyglądała komicznie. Taki dres będzie idealny na wiosnę koło domu.
CLICK CLICK

Kiedy zobaczyłam tę sukienkę od razu wiedziałam, że będzie moja. Zakochałam się w tych żywych kolorach. Liczę, że rozmiarówka podana na stronie produktu jest  adekwatna do rzeczywistości i nie  będzie za duża.
CLICK CLICK

Ostatnia rzecz to bluza dla mnie z logo batmana, którą wybrał mój starszak mówiąc "mamo w takiej będziesz fajnie wyglądała, jak mama batmana". Nie mogłam jej nie wybrać, no po prostu nie mogłam.
CLICK CLICK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger