Akcesoria idealne dla każdej kobiety

Tym razem przeglądając ZAFUL postawiłam na same akcesoria i gadżety. Kilka rzeczy, które przydadzą się na co dzień. Wybrałam także coś dla mojej mamy licząc, że paczka dotrze przed dniem babci i dam jej to w prezencie od wnuków.
Zerknijcie konieczne na zaful valentines day 2018 >>  świetne promocje, warto poszukać czegoś fajnego na walentynki.
Dla siebie wybrałam czarną klasyczną sukienkę bez rękawków, która idealnie będzie pasowała na walentynkową kolację z mężem, bo w tym roku już mu nie odpuszczę i restauracja musi być.



Dodatkowo postawiłam na gadżet do twarzy, mianowicie multifunkcyjaną szczoteczkę czyszczącą, którą już od dawna planowałam sobie zakupić.





Od kiedy tylko zaczęłam przeglądać ZAFUL ta torebka wpadła mi w oko i wypaść nie chciała, co oznaczało tylko jedno, że musi być moja.



Dla siebie i dla męża wybrałam pasek do spodni, tego nigdy za wiele, a ja prawdę mówiąc nie miałam żadnego, ten jest pierwszy od dawna.


CLICK CLICK - damski




CLICK CLICK - męski



Jako ostatni pokażę wam prezent dla mamy, czyli zestaw torebek w kolorze czarnym, bo takich szukała ostatnio mama.
Czy jej się spodobały? No oczywiście, że tak widziała je już jakiś czas temu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger