Strój idealny na co dzień.

Uwielbiam wygodę niezależnie od tego czy to w domu czy poza nim. Kto mnie zna wie, że szpilki zakładam na prawdę sporadycznie, od wielkiego święta. Mam ich kilka par, ale od kiedy dzieci się pojawiły ubieram jedynie niskie i wygodne buty. Co do pozostałej garderoby również wolę swobodę. Tutaj mogę poszaleć, w końcu spodnie i sukienki mogą  być tak samo wygodne. Biorąc to wszystko pod uwagę zakupy w Dresslily były dla mnie proste, wybrałam dres, luźny kardigan, sukienkę i bluzę dla siebie, a dodatkowo po bluzie dla dzieci.
Wyjątkowo jestem zadowolona, poza jedną rzeczą. Rozmiar sukienki odbiega bardzo od tabelki, gdybym mogła wybrałabym jednak mniejszy rozmiar chociażby ze względu na materiał z jakiego jest wykonana, przez co strasznie się rozciąga. Całe szczęście maszyna pójdzie w ruch i nieco ją sobie poprawię. Konieczne będzie skrócenie oraz lekkie zwężenie, bo mimo dodatkowych kilogramów i tak jest na mnie za duża, chyba że wcześniej oddam ją koleżance.

Bluza Batman - w sam raz na co dzień, zwłaszcza jak rano trzeba szybko coś na siebie ubrać żeby dzieci do przedszkola zawieźć.



Dres - wygodny i rozmiar nawet mi odpowiada. Z przodu na bluzie i spodniach aplikacja z małpkami, które są wyjątkowo przytulne. Podobno w tym dresie wyglądam jak w piżamie.


Kardigan cienki i wygodny, będzie się nadawał na cieplejsze dni. Zamiast kurtki czy bluzy będę go nosiła chociażby na spacery z dziećmi.
Sukienka, która niestety na mnie nie pasuje, a wielka szkoda. Całe szczęście mogę ją sobie nieco poprawić, ale to już wiecie.


Bluza dla dzieci, które bardzo mi się podobają. Wybrałam czarne, a raczej dzieci same o tym zdecydowały. Rozmiary udało mi się dopasować bez kłopotu. Tylko do zdjęć nie udało mi się chłopaków przekonać, także wybaczcie ale dziś tylko zdjęcie samej bluzy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger