Moje pierwsze zakupy w Gamiss okazały się...

... Czystym szaleństwem zakupowym. To jest kolejny sklep, w którym warto zerknąć na promocje w tym: valentines sales 2018.
Taką miałam nadzieję, że z zamówionych rzeczy będę tylko i wyłącznie zadowolona, niestety wyszło inaczej. Dlaczego? To proste przeliczyłam się z rozmiarówką, która w Gamiss okazała się nieco inna niż w pozostałych sklepach. Starałam się dobierać rozmiary z tabelami wymiarów, ale okazało się, że część z nich w ogóle nie odpowiada podanym na stronie. Tym samym bluza dla szwagra będzie męża, a bluzki dla mamy będą moje. Cóż czasem tak bywa, że chcemy jedno a mamy drugie. Wracając jednak do wyborów, na które padło to miałam dylemat, a wszystko przez promocje na jakie trafiłam. Wybrałam jednak kilka rzeczy dla siebie, męża, czy też mojej mamy. Pokażę wam bez szczegółów, ale obiecuję wrócić jeśli macie ochotę, tym razem jednak w ramach "stylizacji". Niemal każda rzecz okazała się nietrafiona z rozmiarem, dlatego warto przemyśleć dwa razy zanim się jakiś wybierze. Niestety rzeczy męża są za małe, bluza i kurtka będą dla mnie a koszulę sprezentujemy komuś. Moje ubrania też tak sobie, rozmiar niby pasuje ale liczyłam na luźniejsze. Co do ubrań dla mamy, cóż większość będzie dla mnie ale to nic.

1. Koszula dla męża. CLICK CLICK


 2. Męska bluza z kapturem. CLICK CLICK


 3. Męska kurtka, ocieplana w środku, idealna na chłodniejsze wieczory wiosną. CLICK CLICK


4. Tunika z guzikami i marszczeniem z przodu, bardzo wygodna w ładnym granatowym kolorze. CLICK CLICK


5. Fioletowa tunika z nieco dłuższym tyłem i luźnym golfem. CLICK CLICK


6. Koronkowa tunika, odcinana pod biustem z rękawem 3/4. Dodatkowym atutem jest zamek z boku. CLICK CLICK


7. Długa kurtka damska z rękawami ze skaju, lekko ocieplana z dwoma zamkami. Wygodna i elegancka, będzie idealna na wiosnę. CLICK CLICK


8. Buty na obcasie, który jest dość wysoki jak dla mnie ale są wygodne, więc ma to swój duży plus. Wiązane z kożuszkiem, bardzo fajne. Jeden z lepszych zakupów z Gamiss. CLICK CLICK


9. Akcesoria sylikonowe do kuchni, czerwona forma na naleśniki/placuszki oraz czarna forma w kształcie czaszki na kostki lodu/ galaretkę itp. CLICK CLICK  & CLICK CLICK

Jak wam się podobają moje wybory? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger