Zakochaj się w Yves Rocher Polska.

Ja się zakochałam w nowych perfumach od Yves Rocher i wam również polecam. Pięknie zapakowane, ładnie pachnące kuszą od pierwszej chwili.
Długo się zastanawiałam czym tym razem zachwyci mnie paczka #LuckyYvesRocherGirl i do otwarcia przesyłki nie wiedziałam co mnie czeka. Tym razem otrzymałam zestaw 4 żeli pod prysznic, nowości cudownie pachnące i bardzo wydajne, ale o nich będzie innym razem. Dziś chcę się skupić na perfumach. Tak dostałam dwie sztuki, jedną dla siebie a drugą dla bliskiej mi kobiety. Dodatkowo jak zawsze załączone były odręczne życzenia, tym razem przy okazji walentynek.


Wspaniały prezent nie tylko dla mnie, ale również dla osoby, którą nim obdaruję. Jeśli jeszcze nie macie prezentu dla ukochanej osoby, warto zobaczyć co dla Was przygotowali w Yves Rocher, istne Walentynkowe szaleństwo

Dziś opowiem wam o otrzymanych perfumach. 
Jeśli lubicie róże i bergamotkę to właśnie Comme Une Evidence z edycji limitowanej jest dla was. 


Annick Menardo, Kreatorka zapachu mówi:
Wyobrażałam sobie zapach skąpany w świetle, jak uczucie nieskończonej przestrzeni: zdecydowanie nowoczesne, jednak ponadczasowe i szykowne szyprowe akordy. Wytworna elegancja olejku eterycznego z bergamotki, która ustępuje delikatnemu, kobiecemu obliczu absolutu z róży damasceńskiej. Wreszcie, kojący cień olejku eterycznego z paczuli, który daje przenikliwe poczucie obfitości.*

Woda perfumowana 50 ml. Zapach długo się utrzymuje, dając miłe odczucia elegancji i ciepła. Zapach mieści się w podłużnej szklanek buteleczce, która swoją prostotą uwodzi. 

Druga równie pięknie pachnąca woda toaletowa to Oui a l`amour


Sophie Labbé, Kreatorka zapachu mówi o nim:
Oui a l’Amour jest manifestem śmiałości i pasji! To nieoczekiwane spotkanie musującej świeżości i wibrującej zmysłowości. Rześkie nuty dzięgla podkreślają naturalną kobiecość roży. Ten roziskrzony bukiet otulony jest delikatnym ciepłem bobu tonka połączonym z elegancją drzewa cedrowego.
Oui a l’Amour to zapach nieskończonej miłości.*

Zapach świeży i niezwykle zmysłowy, pierwsze skrzypce gra nuta esencji z korzenia dzięgielu. Znany ze swoich "magicznych" właściwości jest jak amulet, a legendy głosiły, że korzeń pozwala rzucać zaklęcia. W tym przypadku rzuca w nas esencją świeżości, po której różany olejek eteryczny z  Laboratoire Monique Rém – wyjątkowego wyciągu z róży damasceńskiej, której kwiaty ścinane są ręcznie, pojedynczo, od świtu, dokłada nam odrobinę naturalności. Absolut bobu tonka w subtelny sposób łączy się z esencją z drzewa cedrowego, którego mocne, suche i wibrujące nuty nadają zapachowi elegancji.* Całość tworzy zapach, któremu trudno się oprzeć. A jego intensywność jest idealnie dopasowana. Elegancja, romantyzm i uwodzenie, to trzy słowa, które niezmiennie kojarzą mi się z Oui a l`amour. 

Woda perfumowana - 50 ml
Zapach intensywny, długo utrzymuje się na skórze, czy ubraniu. Cena odpowiada jakości, chociaż przyznam, że byłoby przyjemniej płacić mniej. 


 Oba zapachy są do siebie podobne, róża damasceńska dodaje im wiele naturalności i delikatności. Natomiast każdy pozostały składnik sprawia, że stają się jedyne w swoim rodzaju. Taki prezent to niezwykły prezent. Teraz dostępny w promocji - 50%.



*Materiały prasowe Yves Rocher Polska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger