Zalando - zakupy bezpieczne, wygodne i szybkie.

Od dłuższego czasu biorę udział w wielu akcjach marketingowych na różnych platformach, tym razem w marcu trafiłam do grona 3000 Ambasadorów modowego projektu Zalando z trnd. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowaliście to zapraszam do kontaktu, wyśle Wam specjalne zaproszenie. 

Wracając do projektu, moim zadaniem było zapoznanie się ze stroną Zalando, a także zrobienie zakupów za określoną z góry kwotę - 100 zł. 
Dla moich czytelników otrzymałam kupony rabatowe ze zniżką 20 % przy zakupach powyżej 200 zł. 
W zestawie znalazłam również unikalną torbę-shopperkę Zalando w kolorze czarnym.
Ponadto Przewodnik Projektu Zalando oraz książeczkę "Twoje Badanie Opinii".



Po ogłoszeniu wyników w pierwszej kolejności zapoznałam się ze stroną Zalando, choć wcześniej już nie raz przeglądałam na niej ciuchy czy buty. Rejestracja na stronie przebiega bardzo szybko i intuicyjnie. Robiąc to na komputerze wystarczy kliknąć na stronie w "Zaloguj" i pojawią nam się możliwości, z pośród których wybieramy "jesteś nowym klientem...". Reszta jest już prosta, wpisujemy swoje dane, adres dostawy i e-mail. Tak na prawdę zajmuje to niewiele czasu. Można również ściągnąć aplikację Zalando i mieć wszystko pod ręką a zakupy będą jeszcze łatwiejsze. 
Po zalogowaniu wybieramy ubrania lub dodatki, które wpadły nam w oko. No i tu pojawia się problem, bo jak z pośród takiej ilości marek, ubrań i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci wybrać coś i zmieścić się w 100 zł.?? To nierealne. Przynajmniej dla mnie, szukałam kilka dni, a to sukienki, bielizna, buty ale ostatecznie kupiłam akcesoria idealne na wiosnę.

W ostatnim kroku musimy wpisać swój kod rabatowy i dopłacić ewentualną różnicę pomiędzy sumą zamówienia a kwotą rabatu 100 zł.  
Kiedy zamówienie opuści magazyn, otrzymujemy wiadomość mailową, a za kilka dni max 5 nasze rzeczy już są u nas. Ja czekałam 3 dni na swoje.
Wszystko przebiegło sprawnie, musiałam się bardzo pilnować żeby nie szaleć za bardzo z zakupami, bo na prawdę wybór jest ogromny. 
Jeśli jakimś cudem produkt nam się nie spodoba, okaże się inny niż powinien, albo rozmiar nam nie odpowiada mamy aż 100 dni na zwrot towaru. Fajne prawda? Wystarczy na stronie wejść w zakładkę "Zwróć artykuł" gdzie znajdziemy dokładny opis zwrotu. Sama z tego nie korzystałam, bo i nie miałam potrzeby ale dobrze jest wiedzieć o takiej możliwości. 
Teraz popatrzcie co kupiłam.

LINK do Torebki Even&Odd Torba na ramię - cognac: KLIK

Torebka wykonana z materiału skóropodobnego z poliestrową podszewką. Materiał to skóra ekologiczna. Zapinana na zamek błyskawiczny ale także klapka ma napę. Jestem bardzo z niej zadowolona, jest zgrabna ale wystarczająco pojemna. Telefon, chusteczki, portfel i pomadka mieszczą się idealnie, znajdzie się nawet miejsce na ludzika LEGO czy małe autko.




Zegarek Anna Field link - KLIK. Pasek wykonany ze skóry, szerokość przegubu to 1,6 cm. Zegarek ładnie się prezentuje zarówno do sportowej, jak i klasycznej stylizacji. 








Pochwalcie się co Wy kupiliście jako Ambasadorzy mody Zalando. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger