Nicole 001 - klasyka i ponadczasowość? czy przereklamowanie?

Pewnie to dziwne, ale nie jestem wielką znawczynią perfum, nie używam też ich w ilościach "flakonik na raz". Na co dzień wolę delikatne i świeże zapachy, najlepiej jakieś mgiełki, perfumy lubię na wyjście do miasta czy na imprezę. Mam tak od zawsze duża ilość perfum mnie po prostu dusi, dlatego wolę coś mniej wyrazistego. Najlepiej żeby jeden "psik" wystarczył na długi czas. Wymagająca jestem? Chyba nie, czasem jak słyszę inne  Kobiety to wiem, że i tak moje wymagania są malutkie.

Piękne zapachy otaczają nas z każdej strony, nie trzeba się nawet bardzo wysilać by je wyczuć, tak już skonstruowany jest jeden z naszych zmysłów - węch. Zarówno w domu, jak i  poza nim wyczuwamy niemal wszystko. Po co więc zaburzać nasze zmysły ogromną ilością perfum wylewanych na nasze ciało, czy nie lepiej żeby jedna aplikacja wystarczyła nam na długo. Do tego jeśli nasz ulubiony zapach zmieści się w niewielkim flakoniku w sam raz do torebki i wystarczy nam np. na 200 aplikacji ? Marzenie, które stało się realne dzięki marce Nicole.
Otrzymując propozycję od Eurokotra na test Perfum Nicole dowiedziałam się właśnie o tej nowości, dlatego chętnie się zdecydowałam żeby sprawdzić jak to działa. 
W liście od Eurokotra znalazłam kilka ciekawych informacji, chociażby możliwość napełnienia buteleczki na nowo.
"Za sprawą niskiej ceny (z powodu relaktywnie małej pojemności) możesz sobie pozwolić na wypróbowanie wszystkich interesujących Cię zapachów. Dzięki praktycznemu designowi nie musisz się już rozstawać ze swoją ulubioną buteleczką. Gdy zużyjesz swoje 9 mililitrów szczęścia, możesz ponownie wypełnić buteleczkę za pomocą napełniacza Smart filler Nicole (refill)."

Mój wybór nie był łatwy, ale zasugerowałam się opiniami koleżanek, które z wszystkich zapachów polecały mi odpowiednik Coco Chanel - Chanel 5. Sama nie miałam ich nigdy, dlatego wydało mi się to dobrym pomysłem. 

Nutę zapachową zaliczyć można do kwiatowych. Natomiast kategoria zapachu : świeża. Jest piękny, niby delikatny ale intensywny. Wyczuwalny jest zapach wanilii, jaśminu, róży, ale nie tylko, mamy też: ylang ylang, drzewo sandałowe, wetiweria i neroli.  W pierwszym wrażeniu zapach wydaje się być bardziej zmysłowy niż kwiatowy. Dość ciężki, ale ta ciężkość znika z czasem i staje się nie wyczuwalna a bardziej współgra z ciałem. Zapach jest na tyle trwały, że jak od razu nie damy np. bluzki do prania to jeszcze za dzień czy dwa można go wyczuć. Po pryśnięciu stopniowo łagodnieje i jego trwałość to kilka dobrych godzin. W pierwszej chwili wyczułam wanilię i jaśmin, które chyba najłatwiej w niej rozpoznać. 
Ogólnie zapach jest ładny, klasyczny i prawdę mówią, ci co chwalą Chanel 5, bowiem sprawia on, że Kobieta czuje się piękna i zmysłowa. 


Sama buteleczka jest wyjątkowo poręczna, dzięki czemu można mieć ją zawsze przy sobie, zmieści się nawet do kieszeni jeansów. Czy faktycznie jedna aplikacja wystarczy aby cieszyć się zapachem długo i intensywnie ? Dla mnie tak, ale jak wspomniałam nie muszę mieć ich na sobie tony... Jednak porównując do wcześniej otrzymywanych buteleczek 30 ml. śmiało mogę to potwierdzić, jeden "psik"wystarczy.
Jestem zadowolona ze swojego wyboru, ponieważ uwielbiam klasykę, a Chanel 5 taka właśnie jest - ponadczasowa.

Oprócz małej i poręcznej 9 mililitrowej buteleczki, która jednym psiknięciem pobudza zmysły otrzymałam 30 mililitrową plastykową buteleczkę ze spryskiwaczem w pudełeczku. Idealnie nadaje się na prezent, jednak po sprawdzeniu zapachu od razu stwierdziłam, że jest mój. 
Delikatny i świeży zapach Marc Jacobs Daisy Dream nr 193. 
Nuta zapachowa : kwiatowo-owocowa. 
Kategoria zapachu: świeża.
Zapach jest lekko słodki, ale wyjątkowo przyjemny, całkiem jak bryza nad morzem. Jak dla mnie jeden z lepszych, które do tej pory miałam. 



Więcej na temat zapachów znajdziecie na stronie Eurokotra - KLIK. Porównanie zapachów z oryginałami znajdziecie u jednej z blogerek - KLIK

Specjalnie dla Was jest UPUST 35%, brak opłaty wpisowej i członkowskiej po zapisaniu się do Klubu Nicole, a szczegóły znajdziecie na stronie Eurokotra - KLIK
Natomiast gdyby ktoś z Was miał ochotę zakupić perfumy to zapraszam na stronę e-sklepu - KLIK.

Wybór perfum Nicole jest na prawdę spory, to ponad 120 odpowiedników zapachów w 14 różnych opakowaniach do wyboru. Od 9 mililitrów po 15 ml, 30 ml i te większe 64 ml, a nawet 120 ml filler do napełnienia swoich zużytych buteleczek. Najmniejsze buteleczki są niezwykle poręczne, zmieszczą się nawet w najmniejszych torebkach dzięki czemu będziesz mieć swój ulubiony zapach zawsze pod ręką. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger