Werbena i Cytryna - nowy zapach lata

W ramach akcji AmbasadorkaLPM otrzymałam, jak już wiecie, pokaźne pudło a w nim same cudowności.




Dziś przyszła kolej na wspaniały żel pod prysznic, który stosuje od początku jak otrzymałam paczkę. Miałam w tym czasie możliwość udostępnienia żelu moim gościom, no i cóż ich serca chyba też zostały skradzione. Prawda?

Sam żel jest bardzo wydajny, ale o tym później, teraz zobaczmy co też na opakowaniu możemy przeczytać:

"Le Petit Marseillais Werbna i Cytryna
Otul się zapachem werbeny z lekką cytrusową nutą. Werbena z Le Petit Marseillais to pełna aromatu roślina rozkwitającą w promieniach prowansalskiego słońca. Jej zbiory przypadają na okres tuż przed kwitnieniem. Dojrzewająca w gorącej Sycylii cytryna użyta w recepturze Le Petit Marseillais pochodzi z upraw ekologicznych, a jej organiczne olejki eteryczne są wydobywane z kory drzew cytrynowych.

Wyjątkowa delikatność - formuła, jakiej pragnie Twoja skóra 
Le Petit Marseillais Werbena i Cytryna delikatnie oczyszcza Twoją skórę. Lekka, łatwa do spłukiwania piana pozostawia świeży, słoneczny zapach. Twoja skóra czuje się rozpieszczona - jest miękka, nawilżona i odświeżona!"

Co ja mogę dodać, delikatny żel pod prysznic jest wydajny i łatwo się spłukuje. Daje uczucie świeżości. Już odrobina nalana na dłoń lub myjkę unosi zapach w powietrze, a gorąca woda jeszcze bardziej sprawia, że w całej łazience czuć cytrynę i tajemniczą werbenę. Z tą nie miałam nigdy styczności, jak sobie pomyślę jaka pyszna byłaby lemoniada z cytryną, werbeną i miodem... aż słów brakuje...








Zdania nie zmieniam Le Petit Marseillais to mój ulubiony kosmetyk pod prysznic, na pewno przez długi czas go nie zmienię. Dopiero coś lepszego i delikatniejszego sprawi, że zmienię zdanie.

Bańki mydlane unoszące się z opakowania gdy je otworzymy zachęcają by kupić kolejne opakowanie z nowym zapachem.

Wydajny? Tak jak najbardziej, starsza na dość długi czas, na ile dokładnie nie jestem w stanie powiedzieć. W  międzyczasie używałam kilkakrotnie innych kosmetyków aby przekonać się jedynie o słuszności wcześniejszej opinii. Le Petit Marseillais to kosmetyk wart
swojej ceny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger