Nagrody

Ostatni czas był dla mnie łaskawy.
Brałam udział w kilku konkursach i udało się :) Cieszę się bardzo, ponieważ wygrałam coś zarówno dla siebie jak i dla dziecka.

Zacznę od konkursu zorganizowanego przez Mamę Nelki przy współpracy z już nie raz przeze mnie wspominaną firmą Canpol Babies. Do wygrania  była Mata Dżungla. Sama chciałam się załapać do zorganizowania dla Was takiego konkursu, no ale tym razem nie wyszło... Może następnym się uda ;)

Konkurs trudny nie był, wystarczyło spełnić kilka bardzo prostych warunków. Po pierwsze polubić profil Mama Nelki, polubić post  konkursowy i go udostępnić. Po drugie napisać za co cenisz "Canpol Babies" i dlaczego to do Ciebie powinna trafić nagroda? Po trzecie zaprosić 3 osoby do konkursu. Patrz TU.

Nagroda rewelacyjna. Nie powiem żebym długo czekała na jej dostawę. Wiadomo, zanim sponsor wyśle to może trochę minąć. Nie mniej jednak jakie było moje zaskoczenie, jak z rana zastukała Pani Kurier z paczka dla mnie ;)




Guguś szczęśliwy, że może pomóc rozpakować prezent dla braciszka z brzuszka. Już obiecał, że będzie mu puszczał pozytywkę, i pilnował w trakcie zabawy. Więcej zdjęć będzie dopiero jak dzidzia będzie z nami ale już nie mogę się doczekać testowania maty przez młodszego synka.
















Kolejna nagroda, którą wygrałam to kosmetyki Active 90. Konkurs był na Facebooku, a dotyczył "twojego sposobu na jesienną pielęgnację". No cóż teraz będąc w ciąży troszkę bardziej dbam o swoją skórę, w końcu nie chcę mieć paseczków na brzuszku, biodrach czy boczkach :) Link do konkursu : TU. Na razie bez zdjęć, jak tylko przesyłka dotrze uaktualnię wpis.
Wychodzi na to, że warto brać udział w konkursach, no w końcu może się udać.
W skład otrzymanego zestawu wchodzi:
Pomadka do ust nawilżająco-ochronna SPF 25
Intensywnie nawilżający krem na dzień i noc
Deodorant
Kremowy żel pod prysznic
Płyn micelarny

Jestem zadowolona, każda z otrzymanych rzeczy przyda się w najbliższym czasie. Tym bardziej, ze musiałam sobie takie kupić;) Pokrótce mogę stwierdzić, że zapach kosmetyków jest delikatny i z chęcią zabiorę się za testowanie.

Powiem Wam też, że czekam na przesyłkę od Oillan. Aż się zastanawiam co w niej znajdę tym razem.

3 komentarze:

  1. Super, gratulacje :) żeby wygrać trzeba grać i mi też czasami się udaje coś wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje ;) warto próbowac a noż siekiera moze sie uda :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to prawda ;) Trzeba grać bo kto nie gra nie wygrywa ;) Także zapraszam na Facebooka do udziału w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger