Wkrótce razem

Ostatnio byłam w przychodni odebrać jakieś dokumenty, jakie było moje zdziwienie, że na stolikach leżą paczuszki dla kobiet w ciąży. Najczęściej otrzymuje się je podczas padań prenatalnych w I, II bądź III trymestrze. Więcej o samej akcji można przeczytać w serwisie Family Service.
Aby otrzymać taki zestaw przychodnia, z której korzystamy musi współpracować z serwisem.

Family Service przygotował pięć pakietów dla mam.
  • Zestaw prenatalny "Będę mamą"
  • Zestaw prenatalny "Wkrótce razem USG III trymestr"
  • Zestaw prenatalny "Już wkrótce będę mamą"
  • Niebieskie pudełko "Skarb Malucha"
  • Paczka Przedszkolaka
Każdą z paczek można otrzymać za darmo, oczywiście mogą się one różnić od siebie w zależności od regionu i pory roku. 
Ja natrafiłam na zestaw prenatalny "Wkrótce razem USG III trymestr".










W paczce znalazłam:
  • Książeczkę Nestle Zdrowy Start w przyszłość "Jestem w ciąży",
  • "Twoja karta wyprawkowa" happy baby niezbędnik przyszłej mamy przygotowany dla Family Service
  • Książeczka wyprawkowa dla mamy i dziecka,
  • Próbkę Hipoalergicznego mleczka do prania Lovela do białego,
  • Próbkę pieluch, a dokładnie jedną pieluszkę TESCO Loves Baby new born.






Oczywiście próbki przydadzą się na pewno, co do książeczek to sama nie wiem. Przy starszym też miałam ich mnóstwo i nie były aż tak potrzebne więc pewnie tym razem skończy się ich przeglądaniem i odłożeniem na bok. 
Myślę, że przyda się książeczka wyprawkowa. Są w niej opisane listy dla mamy i dziecka zarówno do domu, jak i do szpitala.










Przyznam, że fajna rzecz można bowiem wszystko ogarnąć, sprawdzić co mamy a czego nam brakuje. Jak się okazało brakuje mi sporo podstawowych rzeczy, które muszę kupić i spakować do torby żeby mąż nie musiał biegać, szukać i dowozić :)


2 komentarze:

  1. Oj ja to uwielbiałam te próbeczki, miałam ich mnóstwo :) A ta książeczka wyprawkowa to świetna sprawa, ja nie dostałam takiej i musiałam grzebać po internecie co trzeba, a wiadomo co stronka to co innego pisali, pogubić się można było :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też tego nie ogarniam ;) Ale bynajmniej jest książeczka, już zaznaczam co mam i mam listę co muszę dokupić ;) A próbki to rewelacyjna sprawa.

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger