Konkurs ruszamy do przodu...

Jak obiecałam tak robię. Moi drodzy dziękuję za tak liczne ostatnio odwiedziny.
Mam nadzieję, ze zostaniecie u mnie na dłużej.

Póki co przedstawiam obiecaną zabawę.

Kto jeszcze nie polubił to do dzieła, im nas więcej tym lepiej. Nagroda zostanie wylosowana. Zasady konkursu proste;)

Wystarczy polubić nasz Fanpage, udostępnić grafikę konkursową. Jak ktoś zechce zaprosić znajomych będzie mi miło. A także odpowiedzieć na bardzo proste pytanie ;) Za co lubicie jesień? Ja za wiele i miło mi będzie bliżej Was poznać dzięki temu.

Nagrody mojego dzieła. Do wyboru rękawica kuchenna dla rodzica, dla dziecka czapka, no i neutralnie podusia.

A może macie inny pomysł? Z chęcią to przedyskutuje ;)


Kochani bawimy się na Facebooku,więc zapraszam do polubienia profilu. Grafika do udostępnienia TU
Pozdrawiam i zapraszam do zabawy.

1 komentarz:

  1. Aguś, zacznę więc! To już dziewiąty miesiąc jak jesteś z nami w blogosferze :))) Gratuluję wytrwałości i bardzo ciekawych wpisów! Kochana, za co lubię jesień. Nie lubię skrajności. Nie lubię, gdy jest bardzo mroźno, ani gdy jest gorąco i parno. Nic nie jest dla mnie czarne, albo białe. Złe albo w 100% dobre. Zawsze jest coś pomiędzy i z tego wachlarza lubię korzystać. Zatem lubię jesień :))) Bo nie jest dosłowna. Raz jest buro i pochmurno. Raz leje. A czasem świeci słońce i ciepły wiatr otula nasze twarze. Mam wrażenie, że jesień odzwierciedla naturę człowieka. Zmienną, przejściową. Czasem chmurną, czasem kolorową, a czasem bardzo słoneczną.
    Banerek zabieram do siebie, całuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger