Wyprawka Part 1

Długo zbierałam się do tych postów. Po pierwsze sama nie wiedziałam co mam a czego nie. A po drugie nie wiedza co się urodzi trochę utrudnia zbieranie ciuszków. Na całe szczęście tych zostało mi dużo po starszaku.  Zebrałam jak na razie te, które są dla mnie nowe. Brakuje mi jeszcze wiele, a może nie tak dużo. Sama nie wiem... Zaopatrzyć się muszę w pieluszki tetrowe czy jakie są lepsze. Kosmetyki to jest to czego nie mam nawet jako próbki. Mam już parę pomysłów na nowości dla maluszka, ale jako że mi się nie spieszy to na spokojnie..





W pierwszej kolejności pokażę cudeńko. Krówka, która urzeka każdego kto na nią spojrzy... A że Synek tez taką chce, to planuję mu takie wdzianko uszyć;)




Kolejna rzecz, której nie miałam przy pierwszym dziecku, to otulacz. Wpadł mi w ręce całkiem przypadkiem ale nie oddałam go nikomu, jeszcze zanim myślałam o drugim stwierdziłam "niech leży o jeść nie woła". Chciałam znaleźć taki sam na stronie producenta niestety nie ma, są jednak podobne, więc zapraszam TU. Otulacz HALO Sleep Sack Swaddle to super sprawa. Mam nadzieje, że się sprawdzi na medal.





Nie mogłam się oprzeć wyprzedaży w TESCO F&F. Piękne mają ciuszki, zakupiłam więc zestaw Disney Baby. Ciuszki sprawdzone, nie raz już kupiłam ciuchy w Tesco i jestem bardzo zadowolona. Dobrze się piorą, nie rozciągają, bawełna jest super. No i cena adekwatna do produktu. Myślę, że jeszcze nie raz kupimy coś nowego dla Maluszka.





Body potrzebne od zaraz... :) Dwa moje ulubione... Jedne z Gry o Tron... Drugie z super nadrukiem... Ale co będę pisać, sami zobaczcie i oceńcie :) A bawełna rewelacja, po wypraniu mięciutkie, nie wygniecione i nie zniszczone.





Na koniec spodenki Jeans NEXT. Zostały mi po starszym Synku. Bardzo byłam z nich zadowolona. Powinny się też teraz przydać, kiedy Maluszek urodzi się zimą.






Jeszcze wiele przede mną. Szafa zapełniona, pewnie nie wszystko zdążymy ubrać, ale jest i czeka. Co mi polecicie z kosmetyków? Macie jakieś swoje ulubione firmy dla niemowlaków?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger