Ludzie listy piszą...

... a Listonosz nosi...

Ostatnio otrzymałam kilka ciekawych przesyłek. Czasem trafiam na możliwość otrzymania darmowych próbek, a czasem wygrywam coś w konkursie.



Wśród przesyłek znalazły się aż trzy z Everyday me TU - mają opcję Grono Ambasadorów, gdzie można po zarejestrowaniu się zapisać do ciekawych badań i testów. Póki co nie udało mi się dostać ale otrzymałam za to kilka fajnych próbek produktów :

Lenor - płyn zmiękczający do płukania tkanin - koncentrat więcej TU



Ariel - Żelowe kapsułki do prania - więcej TU



Vizir - Żelowe kapsułki do prania - więcej TU



Do tego super przesyłka od Knorr Bulionetki do duszonych mięs i do duszonego kurczaka wraz z przepisami dań, które można z nimi wyczarować. TU można otrzymać taki zestaw, a więcej o Bulionetkach TU i TU.





W końcu po długich oczekiwania dotarła do mnie mapa "POLSKA 25 lat wolności". Oczekiwania co do mapy się spełniły. Jest interesująca, na pewno wzbudzi zainteresowanie mojego 3 latka. Musimy tylko znaleźć dla niej idealne miejsce.







Na sam koniec zostawiam przesyłkę, która jest nagrodą w konkursie na FB PHILIPS AVENT  a jest nią chusta do karmienia piersią. W niedługim czasie powinna się przydać. Jest w ślicznym amarantowym kolorze. Jeszcze nie doszłam jak z niej korzystać ale wszystko w swoim czasie. Tymczasem zapraszam na stronę sponsora nagrody TU oraz ich Fanpage TU. Przy okazji postów z wyprawką dla maluszka planuję całkiem odrębny post dla produktów Philips AVENT.








2 komentarze:

  1. ja też dostałam bulionetki :) czekam na drugie i na kapsułki długo juz czekam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bulionetki dotarły szybciuteńko, na kapsuły do prania czekałam trochę dłużej no ale w końcu dotarły i zanim powstał wpis to sobie poleżały :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger