Kosmetycznie z Active90

Pamiętacie jak ostatni wspomniałam, że wygrałam w konkursie na Facebooku kosmetyki firmy Active 90 <KLIK>. Zestaw składał się z pięciu pełnowartościowych produktów: płyn micelarny, deodorant, kremowy żel pod prysznic, krem na dzień i noc oraz pomadka ochronna. 




Zacznę od najmniejszego produktu. Pomadka do ust nawilżająco-ochronna SPF 25. Bardzo przyjemna w stosowaniu, delikatny zapach nie zniechęca. Na wiatr i zimne powietrze jest idealna, chroni i nawilża. Usta nie pękają. Dla mnie najważniejsze, że po posmarowaniu nią ust nie miałam wrażenia jakbym zjadła plastik, co się zdarzało po zastosowaniu takich pomadek ochronnych innych firm.



Intensywnie nawilżający krem na dzień i na noc. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to zapach, który jest przyjemny i delikatny. Krem jest rewelacyjny, idealnie nawilża skórę. Twarz posmarowana rano do wieczora jest delikatna i nawilżona. Na opakowaniu możemy przeczytać "Odpowiednio skomponowane składniki aktywne zapewniają długotrwały efekt nawilżenia. Normalizują poziom hydratacji warstwy rogowej naskórka. Alantoina i prowitamina B wspomagają proces regeneracji skóry." Jak najbardziej mogę się z tym zgodzić, a ocenić sam produkt mogę wysoko. 





Deodorant damski w aerozolu ACTIVE90. Na opakowaniu możemy przeczytać, że daje świeżość na 24 godziny. Zapach i jego intensywność nie są męczące. Ale jako że ja nie używam deodorantów, ten przekażę Mamie. Niech ona oceni i stwierdzi czy wart jest korzystania.



Kremowy żel pod prysznic - łagodzi i pielęgnuje. Bardzo przyjemny w użyciu. Zapach nie jest intensywny co dla mnie jest ważne. Na opakowaniu możemy przeczytać " Dzięki aktywnej formule wzbogaconej proteinami mlecznymi, skóra staje się nawilżona i jedwabiście delikatna na długi czas. Doskonale myje i pielęgnuje ciało." Jak najbardziej się zgadzam. Po użyciu na wieczór po całym dniu bieganin poczułam się jakbym wylądowała w SPA. Tak delikatny dla skóry sprawił, że suche ciało było intensywnie nawilżone i gładkie> Po zastosowaniu z rana miałam poczucie przez cały dzień, że skóra jest jedwabiście gładka i delikatna. Z chęcią zaopatrzę się w kolejne opakowanie.





Płyn micelarny - oczyszcza i nawilża. Użyłam go zaledwie kilka razy, ale już mogę stwierdzić że jest dobry. Delikatny i porządnie czyszczący skórę. Niewiele produktu potrzeba aby oczyścić skórę twarzy z zanieczyszczeń całego dnia. Na opakowaniu pisze "Kwas hialuronowy działa nawilżająco sprawiając, że skóra staje się jędrna i gładka. Prowitamina B łagodzi wszelkie podrażnienia." Mam dość suchą i wrażliwą skórę, ale ten płyn nadaje się w pełni dla niej. Skóra nie napina się i na koniec mam uczucie świeżości. Godny polecenia.





Nic dodać nic ująć. Cała seria kosmetyków jest warta polecenia. Mam nadzieję, że częściej natrafię na tak fajny zestaw kosmetyków do całego ciała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger