Wyprawka Part 2

Na życzenie napiszę parę słów a właściwie pokażę co szafa kryje...



Dziś jedynie ubranka, a uwierzcie mam ich ogromną ilość... no i tak podejrzewam, że części dziecku nie ubiorę...
Mam body - jasne, kolorowe, firmowe i nie, z długim rękawem, z krótkim, szaleństwo musiałabym kilka razy za dnia zmieniać żeby je wszystkie wykorzystać...
Są też kaftaniki i śpioszki.... ten zestaw uwielbiam najbardziej i przyznam, że mam ich najmniej...
Spodenki - o tak tych to już zestaw jest pełen od dzianiny, przez dresy do jeansów firm kilku...
Bluzeczki no i tutaj też długi, krótki kolorowy i jednolity...
A na koniec pajacyki, śpiochy, też ich troszkę mam, począwszy od dzianinowych skończywszy na grubszych welurowych...



Skarpetek kilka, bucików zero, kombinezonów typowo na zimę, jeden cudny biały i jeden jeszcze po mężu, może nie kombinezon, ale becik idealny do wózka...  miłość do niego od pierwszego wejrzenia... przy pierwszym sprawdził się rewelacyjne więc i tutaj mam nadzieję, że się przyda...

Kocyki, ręczniki, beciki, o tym innym razem... Teraz zasypię Was zdjęciami, firm pisać nie będę, nie które znane a nie które nie.... Ubranek na stronach już się nie znajdzie, z przed kilku sezonów są wiec trudno tak...

Gdyby jednak ktoś miał pytania to zapraszam pod postem, w wiadomości czy też na Facebooku.
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger