Tak na koniec roku ;)

Dziś na koniec roku postanowiłam, nie robić postanowień. Choć może jedno no nie wiem sama... Chyba tylko pisać dla Was więcej. A przy okazji chciałabym życzyć Wam i sobie również Wspaniałego Nowego Roku.

Niech warze marzenia się spełniają. Każdy jeden plan i ten mały i ten duży niech się spełni. A najbardziej życzę każdemu ogromu miłości, która uskrzydla.

Ja zabieram się za resztki do opanowania przed pojawieniem się dzidzi z brzuszka. Choć mam nadzieję, że jeszcze grzecznie posiedzi kilka dni w ciepełku;)

Powiem Wam też, że planów na nowy rok mam sporo... ale żeby nie zapeszać pisać o nich  na razie nie będę.
Skoro zawitała do nas zima Guguś wybrał się na podbój śniegu;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger