Canpolbabies Blogosfera

Blogosfera - tak to taki dział w Canpol Babies gdzie prowadząc bloga możemy się zgłosić do przeprowadzenia konkursu bądź testów. Czy warto? Oczywiście nawet jeśli na pierwszym razem nie wyjdzie to przecież można próbować dalej... 



Jak na razie mi nie wyszło, ale powiem Wam że choć raz wygrałam w tej akcji super nagrodę. Canpol Babies to warte zachodu produkty. Miałam do czynienia przy starszym synku z wieloma ich produktami, tym razem jak maluszek pojawi się na świecie również chcę skorzystać z ich produktów, które nie omieszkam ocenić. A póki co zapraszam do Blogosfery - ja już się zgłosiłam -  w tym miesiącu można otrzymać do testów i konkursu zestaw naczyń "Wesołe zwierzątka". Aż 20 osób będzie szczęśliwcami i przetestuje produkt, a 5 osób będzie miało możliwość przeprowadzenia konkursu, w którym będą 2 nagrody.

W zestawie znajdziemy:
 








  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger