Zimowy HAUL w Dresslily.

Uwielbiam dostawać przesyłki, zwłaszcza jak są w nich ubrania, dodatki albo kosmetyki. Chociaż miejsca w szafach coraz mniej to ubrań nigdy za mało. Tym razem w Dresslily skupiłam się na rzeczach przydatnych dłużej niż kilka tygodni, postawiłam na dwie bluzy męskie oraz dwie sukienki dla siebie. Nie byłabym sobą gdybym nie znalazła sobie dodatków do ubrań, ale o nich będzie w innym poście. 
Zacznijmy od moich wyborów, które na prawdę były trudne. Wybrać kilka rzeczy z tak wielu zachęcających to niezwykle ciężkie zadanie. Całe szczęście z pomocą męża sobie poradziłam.
Niezwykle delikatna bluzka w kolorze błękitu nieba, bardzo wygodna i fikuśna. Myślę, że będę ją często ubierać czy to do spodni czy spódnicy. 
Dawno już rozglądałam się za dresową sukienką, najlepiej z kieszeniami i wygodną. Trafiłam idealnie, ta którą wybrałam ma podwójny kaptur oraz kieszenie, jest do tego bardzo wygodna. Taką właśnie chciałam, jestem bardzo zadowolona ze swojego wyboru. 

Niebieska sukienka ombre, to mnie najbardziej w niej kusiło. Niestety na przodzie widać przebarwienia, które mam nadzieję w praniu znikną. Sukienka  jest lekka, będzie idealna na wiosnę. Myślę, że będę jej używać jako tunikę do leginsów aniżeli jako sukienkę. 
Gruba męska bluza z kapturem z przodu zapinana na guziki. Praktyczna i wygodna, a obdarowany Szwagier jest bardzo z niej zadowolony.
Dla męża wybrałam bluzę również  z szarej melanżowej dresówki, która przypadła mu do gustu. Niestety z rozmiarem gorzej. Pomimo zmierzenia według tabeli podanej na stronie produktu, bluza okazała się dość opięta, jednak mąż jest zadowolony. 

To tyle, już niedługo powinny dojść pozostałe paczki, a wtedy pokażę wam akcesoria jakie zamówiłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger