Blogosfera canpol babies

Mamą jestem od ponad 6 lat, cudownych lat... sama nie wiem kiedy to zleciało. Wiele w tym czasie się wydarzyło dobrego i złego. W końcu życie jest bardzo kolorowe, przeżyłam operację synka, poród a nawet dwa, choć drugi przez CC to dla mnie bardziej skomplikowane przeżyciem niż bym chciała...

Ale nie o tym miało być, przez te 6 lat macierzyństwa wspierało mnie kilka firm, jednak od samego początku ufam Canpol Babies. Dlatego z ogromną radością przystąpiłam do programu Blogosfery Canpol Babies, o której nie raz Wam pisałam. Miałam kilkakrotnie możliwość testowania produktów, ale także zorganizowania Wam konkursów. Teraz też bym chciała, konkurs dla Was byłby taki w sam raz na początek roku, testowanie byłoby dla znajomego dziecka. Więcej szczegółów nie zdradzę, ale zaproszę do zapisania się do Blogosfery.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger