Rosegal - moje świąteczne zakupy. Men`s world.

Zastanawiałam się co tym razem wybrać ze sklepu Rosegal, tym bardziej patrząc na promocje takie jak: Christmas clothing deals. Na ciuchy miejsca niedługo mi braknie, tym bardziej że jeszcze nie dotarła moja paczka zamówiona przy okazji listopadowych zakupów, a tam ciuchów jest sporo.

Dlatego teraz postanowiłam skupić się na potrzebach męża, pozwoliłam mu zaszaleć i wybrać rzeczy tylko dla siebie i te co mu się spodobają. Gusty mamy podobne więc jestem zadowolona z jego zakupu.


1. Bluza z guzikami i kapturem. CLICK
2. Bluzka Superman CLICK
3. Bluzka Batman CLICK
4. Pasek CLICK


5. Podręczny zestaw śrubokrętów (idealny do mojej torebki) CLICK
6. Gra konsola - CLICK

Już się doczekać nie mogę jak do nas dotrą. Najbardziej jestem ciekawa koszulek superbohaterów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger