Zaful wishlist akcesoria dla każdej kobiety.

Zaful jak zawsze potrafi zaskoczyć ciekawymi promocjami. Jedną z nich jest Christmas 2017 Zaful .


Tym razem postawiłam na akcesoria, w tym torebki i paski do spodni, których wiecznie mi brakuje. Nie mogłam również przejść obojętnie koło zwykłej czarnej klasycznej sukienki, no po prostu nie mogłam. Na koniec zdecydowałam się na szczoteczkę multifunkcyjną do czyszczenia twarzy, w o której słyszałam same dobre opinie.

1. Torebka w kwiaty CLICK
2. Zestaw czarnych torebek CLICK
3. Pasek damski CLICK
4. Pasek męski CLICK


5. Czarna klasyczna sukienka - CLICK


6. Szczoteczka multifunkcyjna do twarzy - CLICK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger