Świąteczna paczka od Yves Rocher Polska

Magia Świąt już za nami, każdy już dawno się pochwalił swoimi prezentami i upominkami, dlatego sama także chciałam wam pokazać czym obdarowała mnie firma Yves Rocher pod choinkę. Jak zwykle zostałam mile zaskoczona zarówno ilością otrzymanych kosmetyków, jak też ich jakością. 


Oprócz kremów do rąk, balsamów czy pomadek ochronnych o cudownych zapachach dostałam śliczną świeczkę zapachową w czerwonej szklaneczce oraz eko notatnik z długopisem. 




Nie wiem jakim sposobem, ale otrzymane zapachy idealnie do mnie pasują. Do tego najbardziej odpowiadają mi kremy do rąk, taki zestaw czterech sztuk w małych tubkach jest odpowiedni aby zawsze mieć jeden przy sobie. Możemy się także podzielić z bliskimi jeśli których zapach nam nie odpowiada. W zestawie znalazły się 4 kremy po 30ml o zapachach: Kokos, Oliwka&Petit Grain, Mango&Kolendra, Wanilia.



Śliczny mały domek, który jest idealny jako prezent pod choinkę ale nie tylko, możemy go także sprezentować bez okazji. Dla mnie trafił się zestaw wanilia & bergamotka, wiem jednak że dostępne są też inne. W domku znalazłam balsam do ust, perfumowane mleczko do ciała (50 ml), żel pod prysznic i do kąpieli (50 ml),  krem do rąk (30 ml).



Seria o zapachu owoców leśnych przyciąga zapachem i nie pozwala o sobie zapomnieć. W skład zestawu wchodzi: świeca zapachowa, balsam do ust, perfumowane mleczko do ciała (200 ml), żel pod prysznic i do kąpieli (200 ml) oraz krem do rąk (75 ml).


Więcej szczegółów opowiem wam następnym razem. Nie zapomnijcie zajrzeć do Yves Rocher na ich Facebook i Instagram, może znajdziecie coś ciekawego dla siebie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger