#opróżniamykosmetyczki wyzwania część druga - pielęgnacja twarzy.

Kochani wyzwania na portalu Trusted Cosmietics  część druga przed nami, czyli pielęgnacja twarzy. Każda z nas dba o skórę twarzy w sposób odpowiedni dla niej. Przyznam szczerze i bez bicia, że gdzieś się pogubiłam i nie dbam o twarz tak jak powinnam. Ciągle szukam odpowiedniego toniku, mleczka czy kremu. Póki co te, które mam są dobre, jednak nie idealne. 

Moje "perełki" to dwa zestawy, jeden z Active 90 a drugi z Oriflame oraz kilka wyjątkowych kremów "do wszystkiego".


Seria Active90

Intensywnie nawilżający krem na dzień i na noc. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to zapach, który jest przyjemny i delikatny. Krem jest rewelacyjny, idealnie nawilża skórę. Twarz posmarowana rano do wieczora jest delikatna i nawilżona. Na opakowaniu możemy przeczytać "Odpowiednio skomponowane składniki aktywne zapewniają długotrwały efekt nawilżenia. Normalizują poziom hydratacji warstwy rogowej naskórka. Alantoina i prowitamina B wspomagają proces regeneracji skóry." Jak najbardziej mogę się z tym zgodzić, a ocenić sam produkt mogę wysoko. 



Płyn micelarny - oczyszcza i nawilża. Użyłam go zaledwie kilka razy, ale już mogę stwierdzić że jest dobry. Delikatny i porządnie czyszczący skórę. Niewiele produktu potrzeba aby oczyścić skórę twarzy z zanieczyszczeń całego dnia. Na opakowaniu pisze "Kwas hialuronowy działa nawilżająco sprawiając, że skóra staje się jędrna i gładka. Prowitamina B łagodzi wszelkie podrażnienia." Mam dość suchą i wrażliwą skórę, ale ten płyn nadaje się w pełni dla niej. Skóra nie napina się i na koniec mam uczucie świeżości. Godny polecenia.



Seria Oriflame Love Nature


Kremowe mleczko oczyszczające z rumiankiem Love Nature. Produkt przeznaczony do skóry wrażliwej, czyli mojej. Mleczko usuwa ze skóry zanieczyszczenia i napięcie sprawiając, że jest delikatna i oczyszczona. Dzięki rumiankowi uspokaja wrażliwą skórę. Jak najbardziej jestem zadowolona, chociaż nie używam tego codziennie. 

Krem do twarzy z rumiankiem. Podobnie jak mleczko oczyszczające krem koi podrażnioną skórę, przynosi ulgę i uczucie świeżości. Bez barwników i o niskiej zawartości substancji zapachowych sprawia, że jest idealny dla wrażliwej skóry.


Tonik do twarzy z rumiankiem. Tonik nadaje uczucie świeżości, czyści skórę ale także nie powoduje przesuszania się jej. 
Cała seria sprawia, że wrażliwa skóra jest ukojona i wyraźnie świeża. 


Ziołowe masełko pielęgnacyjne, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą MomMe. Jestem w tym kosmetyku szaleńczo zakochana. Jest genialny, nie dość że dla dzieci to i dla mnie. Nie tylko do ciała, ja go często używam do twarzy, znika napięcie, skóra jest nawilżona i odżywiona. Chcecie więcej? To macie TU.


Alantan dermoline, krem ochronny półtłusty z witaminami A + E. "Skuteczny w nadmiernym rogowaceniu skóry, idealny do codziennej pielęgnacji" Kosmetyk chroni przed wiatrem i mrozem, a dodatkowo nawilża i koi skórę idealnie ją natłuszczając. To jest taki mój krem "awaryjny", kiedy alergia daje się we znaki, pojawiają się wypryski bądź przesuszenia, wtedy nim smaruję twarz.

Zimą stosuję Emolium Krem ochronny na wiatr i mróz. Wszystko to przez moją wrażliwą skórę. Krem ma długotrwale chronić skórę, intensywnie ją natłuszczać i łagodzić podrażnienia. Zawiera kompleks lipidowy, urea, trójglicerydy, SPF 20. Ja jestem z niego bardzo zadowolona, ale mi odpowiada jedynie w zimne dni, w pozostałe mam wrażenie zbyt natłuszczonej skóry.


To tyle. Nie myślcie sobie, że ja to wszystko używam jednocześnie. Nie to tak nie działa. Obecnie latem seria Active 90 sprawdza się idealnie. Daje orzeźwienie i oczyszczenie skóry. 
A Wy jakie macie kosmetyki do pielęgnacji twarzy?


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger