#RadosnePoranki z Pampers

Od ponad miesiąca młody testuje pieluszki Pampers Active Baby-Dry z 3 chłonnymi kanalikami, by zmniejszyć efekt pełnej, mokrej pieluchy. Wszystko dzięki portalowi TRND.com/pl .  

Od kiedy zostałam mamą niemal 5 lat temu ważne było dla mnie aby moje dziecko miało suchą skórę oraz żeby pieluszka go nie odparzała. Nie zmieniło się to po 5 latach w ogóle, a moje pojęcie o rodzajach pieluch zwiększyło się. Zarówno na starszym, jak  i młodszym sprawdzaliśmy kilka firm, ale tylko jedna - Pampers - spełniła moje oczekiwania. Tylko po nich nigdy nie było zaczerwienień, wysypek i innych historii. Jak się dowiedziałam, że będziemy testować nowe pieluszki ucieszyłam się bardzo. 


Czym się różnią od zwykłych pieluszek? Przez co tyle zamieszania?
Ano prosta rzecz a daje tyle spokojnego snu.
"Technologia zastosowana w Pampers Active-Dry ma ogromny wpływ na komfort dziecka podczas snu."


Nowe pieluszki mają try unikalne chłonne kanaliki, które równomiernie rozprowadzaj wilgoć, zmniejszając efekt pełnej, mokrej pieluszki. Materiał znajdujący się w kanalikach wchłania wilgoć i zapobiega jej wydostawaniu się na zewnętrzną powłoczkę pieluszki. Zastosowanie zaawansowanych technologicznie materiałów chłonnych sprawia, że nawet pełna pieluszka jest nie tylko bardziej sucha, ale też zapewnia maluszkowi większą wygodę. 

"Czy wiesz że.... ? Kanaliki znajdujące się w pieluszkach Pampers Active Baby-Dry są wypełnione mikroperełkami nowej generacji, które wchłaniają do 30 razy więcej wilgoci, niż same ważą. To odpowiednik 2-3 butelek mleka na jedną pieluszkę."

Zauważyłam tę różnicę, pieluszki są na prawdę bardziej chłonne, wygodne i nie sprawiają wrażenia wilgotnych. Co najlepsze po wyjęciu z paczki pomyślałam, że nic nie ważą, takie cienkie i lekkie. Ja jestem nimi zachwycona, sprawdziły się idealnie. 

Już niedługo pokażę Wam na czym polegają eksperymenty z Pampers. 


Wracając do mojej paczki, jako partnerka trnd otrzymaliśmy nasz "indywidualny zestaw startowy", a w nim:


  • 1 opakowanie nowych pieluszek Pampers Active Baby-Dry - rozmiar 4 (58 szt.)
  • Przewodnik projektu
  • Książeczkę do badania opinii
  • 15 próbek z dwiema pieluszkami Pampers Active Baby-Dry wraz z ulotką do przekazania innym mamom (rozmiar 4).
  • 10 dodatkowych ulotek.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger