Mój sposób na fast food

Chyba wiele z nas lubi czasem zjeść coś nie zdrowego.... A ponieważ mam w domu samych mężczyzn, to trzeba też ich dobrze nakarmić. Staram się gotować różne potrawy, żeby nie
wprowadzać rutyny. Prawda jest taka, że polubiłam gotowanie, zwłaszcza nowości. Niektóre tak nam smakują, że często je przygotowuję, niektóre pierwszy i ostatni raz.
Kiedy mamy ochotę na hamburgera nie biegniemy od razu do znanych restauracji serwujących wiadome jedzenie... biorę mięsko i inne potrzebne składniki i sama tworzę hamburgery.
Do tej pory nikt nie narzeka, że nie dobre....
Co nam potrzebne do zrobienia pysznych domowych hamburgerów?



  • mięso mielone  - ja wzięłam więcej, a kotlety które zostały były na następny dzień
  • bułki
  • pomidor - pokrojony w talarki
  • cebula - pokrojona w talarki
  • ogórek kiszony - również pokrojony w paski lub talarki jak kto lubi
  • ser żółty w plastrach
  • boczek wędzony - miałam domowy, robiony przeze mnie i męża, ale ten ze sklepu też może być.
  • przyprawy do mięsa : sól, pieprz, czosnek, przyprawa do mięsa mielonego
  • jajko
  • sos do hamburgerów lub ketchup.





Mięso mielone i przyprawy mieszamy w misce, dodajemy jajko i mieszamy całkiem jak na kotlety. Z  mięsa formujemy kotlety takiej wielkości jaka nam odpowiada, najlepiej płaskie ale ciut większe, żeby w bułce się zmieściły. Pokrojone warzywa układamy na desce lub talerzyku.

W pierwszej kolejności na rozgrzaną patelnię kładziemy cienkie plastry boczku, obsmażamy z dwóch stron i odkładamy na papier, żeby tłuszcz obciekł. 
Na powstałym tłuszczy na patelni smażymy wcześniej naszykowane kotlety.

Teraz to pozostaje nam złożenie pysznego hamburgera. Bułkę przecinamy wzdłuż , dajemy ketchup, ser żółty, kotlet, ser żóty, pomidor, cebula, ogórek, boczek , sos i oczywiście druga część bułki.

Smacznego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger