#AmbasadorkaLPM

To, że z Le Petit Marseillais odkryłam Prowansję już wiecie. To, że je pokochałam też już chyba wiecie. Ale to, że mój osobisty mąż je polubił? Chyba jeszcze nie wiecie.
Tak wychodzi na to, że żele pod prysznic od Le Petit Marseillais są nie tylko dla kobiet. W moim domu pachnącym od niedawna Prowansją również Panowie podbierają mi żel. Najwyraźniej muszą im pasować, skoro na ostatnich zakupach mąż  kupił nowy zapach do wypróbowania. Jedno wiem, od teraz w mojej łazience tylko żele Le Petit Marseillais.






Delikatny żel 2 w 1: pod prysznic i do kąpieli Pomarańcza i Grejpfrut

"Odkryj prawdziwą stronę swej natury z delikatnym żelem pod prysznic i do kąpieli Le Petit Marseillais. Składniki pochodzenia naturalnego oraz wyjątkowy zapach sprawią, że prysznic i kąpiel będą dla Ciebie chwilą prawdziwej przyjemności."

Oj tak przyjemność i to ogromna, na moje nieszczęście - mam tylko prysznic - nie mogę sprawdzić jak się żel zachowuje w kąpieli. Wiem jednak, że pod prysznic jest rewelacyjny.

"Otul się świeżością nasyconą nutą cytrusowego aromatu. Poczuj wyjątkowy zapach dojrzałych pomarańczy i grejpfrutów. Użyte w naszej recepturze cytrusy pochodzą z upraw organicznych i zostały zebrane w basenie Morza Śródziemnego."

Cytrusowy zapach jest cudowny, pobudza a zarazem relaksuje.



"Delikatny żel pod prysznic i do kąpieli Le Petit Marseillais Pomarańcza i Grejpfrut delikatnie oczyszcza Twoją skórę. Aksamitna, łatwa do spłukiwania piana pozostawia cytrusowy zapach ze słonecznymi nutami. Twoja skóra jest miękka, nawilżona i odświeżona!!"

ph neutralne dla skóry / produkt testowany dermatologicznie / baza myjąca pochodzenia roślinnego

Czy oczyszcza? Owszem i to bardzo, a skóra jak piszą tak jest - delikatna, miękka i nawilżona. Zapach otula całe ciało dając uczucie świeżości i luksusu.
Czy polecam? Oczywiście, że tak.










2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger