Dziecko na warsztat - nasze przygotowania do edycji nr 3

Dziecko na warsztat to wspaniałe przedsięwzięcie jednej z blogowych Mam. Już poprzednie edycje były rewelacyjne, marzyłam więc już wtedy wziąć w nich udział z Gugą. Udało się. Zapisaliśmy się do edycji 3. Już teraz wiem, jakie będą tematy na cały rok ,a właściwie na 10 miesięcy.

Na czym to polega? No właśnie też sobie zadawałam na początku to pytanie. Teraz już wiem. Cały widz polega na tym, aby w konkretnym terminie wszystkie blogi biorące udział w tej edycji opublikowały wpis dotyczący tematu w danym miesiącu. I tak:

    • wrzesień to temat dowolny
    • październik : astronomia
    • listopad: doświadczenia
    • grudzień: tradycje
    • styczeń: geografia
    • luty: matematyka
    • marzec: podróże/podróżnicy
    • kwiecień: zabawy terenowe/podwórkowe
    • maj: zwierzęta/rośliny
    • czerwiec: temat dowolny
Już teraz staram się zaplanować cały program "Dziecko na warsztat" aby później tylko fajnie się razem bawić przy jego realizacjach.
Nie mniej jednak samo ruszenie do przodu jest dla mnie czymś nowym i ekscytującym. Znalezienie pomysłu na temat pierwszej publikacji i jednocześnie na jego realizację z 4 latkiem i 8 miesięcznym bobasem obok to nie lada wyzwanie. Mam jednak nadzieję, że się uda.

Już w pierwszym poście opublikuję listę blogów biorących udział w samym projekcie, abyście mogli zaglądnąć do innych mam jak wspaniale się bawią ze swoimi pociechami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger