Dla dzieci

Polubiłam szyć, nawet bardzo. Dużą radość sprawia mi kiedy moje dzieci uśmiechnięte noszą to co dla nich przygotuję. Uwielbiam widzieć uśmiech na twarzy przyjaciół, dla których uszyję coś fajnego.

Jeden mały kawaler zaśpiewał nawet dla mnie piosenkę w podziękowaniu za piżamkę, którą mu uszyłam z okazji urodzin. Na najbliższe też planuję coś mu uszyć, w końcu radość dzieci ta szczera jest najlepszym uwiecznieniem mojej pracy.



Jednak kiedy moje prywatne dzieci cieszą się z tego co ode mnie dostaną moja radość i chęć do pracy jest jeszcze większa. W końcu to dla nich zaczęłam szyć, a że z biegiem czasu zaczęłam też dla innych to tylko spełnienie moich oczekiwań i nowych wymagań.

Jeszcze jak byłam w ciąży pomyślałam o kilku wyprawkowych rzeczach. Teraz kiedy młody jeździ już w spacerówce postanowiłam uszyć mu wkładkę do wózka, ale o niej już było TU.
Teraz na zimę planuję śpiwór, czy się uda zobaczymy w najbliższym czasie. Chwilowo zajęłam się uszyciem dla obu chłopaków spodni, dla starszego do przedszkola, dla młodszego na wyjście.
Teraz już nie braknie im wygodnych i kolorowych ciuszków.
Sami z resztą zobaczcie.

Spodenki/majteczki w sam raz dla 6-9 miesięcznego bobasa


Czapka z dzianiny - rozmiar 50 - 55 cm


Kocyk i podusia do wózka/łóżeczka


Spódnica dla Mamy - z koła


Czapka w Minions.... 


Spodnie dresowe ze ściągaczem - rozm. 116


Spodenki dla malucha na 6-9 miesięcy


Worek do przedszkola na podręczne rzeczy.


Co sądzicie? Chcecie więcej?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger