Trusted Cosmetics i moje testy.

Portal Trusted Cosmetics często daje możliwość testowania kosmetyków. Ja otrzymałam je już drugi raz. Pierwsze do testów dostałam perfumy Nicole, ale o nich będzie osobny post. A całkiem niedawno na portalu pojawił się artykuł sierpniomania testowania, w którym zgłosiłam się do testów próbek. Wiadomo, że nie każdy je lubi. Są małe, nie zawsze jedno opakowanie jest w stanie ukierunkować naszą opinię. No ale zgłosiłam się i otrzymałam takie o to próbki:


  • Regenerująco-nawilżający żel do twarzy i ciała ze śluzu ślimaka Snail Gel od dr Organic - więcej TU
  • Krem po goleniu LAMBRE - więcej TU
  • Baza pod makijaż LAMBRE - więcej TU
  • Ozdoby do paznokci

Zacznijmy od Kremu po goleniu, wybrałam go specjalnie dla męża. Jakie są jego odczucia to za chwile. 
Źródło: http://pl.lambre.eu/cataloge/section.php?SID=959


LAMBRE® Groupe International Sp. z o.o. to grupa kosmetyczno - perfumeryjna, która działa na rynku od 1999r. Lambre to francuska marka z tradycją, której zaufano już w 22 krajach. 

Być może to tylko moje spostrzeżenie, jednak zauważyłam, ze francuskie receptury kosmetyczne sa wyjątkowo dobre, a ich kosmetyki rewelacyjne. 
O kremie możemy przeczytać:
"Krem szybko się wchłania. Fitoekstrakty zapewniają maksymalne nawilżenie i łagodzą podrażnienia. Kompleks witamin wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych i oddychanie komórkowe."

Trudno mi ocenić opakowanie, po tak małej próbce, mogę jedynie w imieniu męża przekazać odczucia co do samego produktu.Zapach rewelacyjny, nawet mi pasuje. Typowo męski, a zarazem delikatny. Delikatna konsystencja kremu z łatwością rozprowadza się na twarzy.
Ocena męża : bardzo fajny i przyjemny w stosowaniu. "Szkoda, że tak mało"

Od tej samej firmy otrzymałam bazę pod makijaż - odcień 2. 
"Baza pod makijaż posiada lekką konsystencję, idealnie koryguje nierówności, sprawia, że cera staje się gładka i aksamitna."


Baza pod makijaż faktycznie ma lekką konsystencję, jest delikatna i bardzo łatwo się rozprowadza. Faktycznie szkoda, że tylko jedna próbka, bo już po jednym zastosowaniu jestem zadowolona. A ponieważ z bazami mam niewiele do czynienia to jest dla mnie nowość. Jednak nowość bardzo przyjemna w stosowaniu. Kolor skóry jest wyrównany, a stała się delikatna.


No i na koniec zostawiam najlepsze. Regenerująco-nawilżający żel do twarzy i ciała ze śluzu ślimaka Snail Gel od dr Organic. 
Źródło: http://drorganickosmetyki.pl/product-pol-50-Regenerujaco-nawilzajacy-zel-do-twarzy-i-ciala-ze-sluzu-slimaka-Snail-Gel-50-ml.html


Dr Organic to marka dbająca o funkcjonalność stylu swoich niepowtarzalnych i przed wszystkim naturalnych produktów. Szczególną wagę przykładają do bioaktywnych właściwości składników znajdujących się w każdym produkcie. Dr Organic wykorzystuje wyłączenie ekologiczne i naturalne surowce, wszędzie gdzie jest to możliwe. 

"Dr Organic Snail Gel to głęboko nawilżający, kojący żel, który wykorzystuje niesamowite działanie kosmetyczne Helix Aspersia Muller - substancji, którą wydzielają ślimaki, aby błyskawicznie zregenerować uszkodzoną muszlę oraz tkankę skórną. W zestawieniu z aloesem oraz mieszanką bioaktywnych składników doskonale nawilża oraz koi skórę.

Laboratoryjna analiza tego niesamowitego naturalnego wyciągu pokazała, że Helix Aspersia Muller zawiera unikalną mieszankę korzystnych składników takich jak: kwas glikolowy, kolagen, elastyna, alantoina, witaminy i minerały. "
Chciałabym móc przetestować go nieco dłużej niż jedno opakowanie próbki, które i tak wystarczyło mi na kilka dni. Żel jest bowiem bardzo wydajny, już niewielka ilość wystarczy na całą twarz. Żel ma przyjemny i delikatny zapach. Po nałożeniu na twarzy nie czuje się naciągania cery, ani sztucznej maski. Cera jest aksamitna w dotyku. Po kilku dniach stosowania można zauważyć wyraźną różnicę w wyglądzie skóry. Jest ładniejsza i delikatniejsza. Szczerze polecam. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger