Trusted Cosmetics - portal dla każdej kobiety

Pamiętacie jak niedawno pisałam Wam o rozdaniu u Trusted Cosmetics? Możecie zobaczyć TU



To tak szybciutko, bo czasu dziś mało... Trusted Cosmetics to portal dla każdej z nas, zarówno pasjonatek kosmetyków jak i typowych laików - jak ja.

Społeczność Trusted Cosmetics skupia u siebie ludzi dbających o zdrowie, urodę, relaks i dobre samopoczucie!

Jesteś blogerką? Super możesz się zgłosić, może szczęście się uśmiechnie i będziesz mogła wspólnie z Trusted Cosmetics testować kosmetyki. A testują ich spore ilości... No sami zobaczcie TU.

To co mi się podoba najbardziej, to przystępnie napisane artykuły, dla każdego łatwo przyswajalne.

Nie będę Wam tu zamieszczać linków, bo jest ich tyle, że nocy mi braknie. Najprościej będzie zaprosić Was do społeczności i zaglądnięcia na portal... Dalej, śmiało nie krępujcie się.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger