Najnowsze paczuszki

Dziś będzie krótki post. Chciałam Wam pokazać cóż dostałam ostatnim czasem do testowania. O niektórych stworzę osobny post, z moimi wrażeniami i opiniami. A na razie porcja zdjęć na dzień dobry ;)


Zacznę od wspaniałej paczki Le Petit Marseillais. Zapisałam się do programu Ambasadorki w ostatniej chwili, nie wierząc że się uda. Jednak ku mojemu zdziwieniu i szczęściu udało się i otrzymałam pudełko, jakże cudowne, z dwoma żelami pod prysznic oraz ogromem próbek dla moich przyjaciółek. Do tego ulotki, no i cudna opaska na oczy. Sami zobaczcie...







Druga przesyłka to klasyczna paczka z BebiProgramu. A w niej śliniaczek dla maluszka, próbki mleka oraz książeczka dla rodziców. Zapakowane w bardzo wygodną teczkę zapinaną na rzep. 







Brałam również udział w wymianie prezentów z okazji Dnia Dziecka u Flusiowej Rodziny   na Facebooku . Zabawa polegała na wysłaniu paczki do dziecka, które zostało nam "przydzielone" My wysłaliśmy dla małej dziewczynki, która otrzymała od nas opaski, bluzeczkę i książeczki. Natomiast moje dzieciaczki dostały od miłej Pani również książeczki, koszulki, do tego zabaweczki i bardzo fajną grę.

Paczka przygotowana przez nas.

Paczka, którą otrzymali chłopcy.








Na koniec zostawiam Biodermę Brałam udział w akcji dzięki której otrzymałam do testowania Odżywczy krem wzmacniający ochronną barierę skóry. 
O tym produkcie będzie mój najbliższy post. Testowanie zaczęliśmy a raczej testujemy na przesuszonej skórze maluszka. Jak się sprawdza? Tego dowiecie się już niedługo.  






To tyle. A Wy dostaliście ostatnio coś fajnego? Pochwalcie się, czekam na opisy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger